מוחמד כליבאת בספק למחזור הראשון מול הפועל רעננה

מוחמד כליבאת
מוחמד כליבאת | יוני אריאלי

חלוץ סכנין נפצע בניצחון בפנדלים 4:5 על בני יהודה בגביע הטוטו. פלאח: "ציפינו שבשלב הזה כל השחקנים והמאמן יהיו כבר איתנו". במועדון מקווים לעבור בבקרה עד יום רביעי, קנדיל זכה למחמאות

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בבני סכנין בעקבות הניצחון 4:5 על בני יהודה בפנדלים שלאחריו סיימה הקבוצה את דרכה בגביע הטוטו במקום התשיעי. במועדון שיבחו את השחקנים ששיחקו במפעל והציגו יכולת טובה למרות שמרביתם צפויים להיות שחקני ספסל בהמשך כשכולם יעברו בבקרה התקציבית. 

מי שזכה למחמאות הוא מחמוד קנדיל שזכה למחמאות. מאמן השוערים מוטי אזולאי אמר: "אלון חזן זימן את קנדיל לנבחרת והוא בהחלט נלקח בחשבון גם לעתיד, למרות שיש מספר שוערים טובים מאוד בישראל".

בהנהלת הסכנין יגבירו כעת את המאמצים להעביר את הקבוצה בבקרה התקציבית והמטרה להעביר את כולם עד ליום רביעי על מנת לאפשר לצוות המקצועי להכין את הקבוצה בצורה אופטימלית לפתיחת העונה. "לא נשאר הרבה זמן עד לפתיחת הליגה וכל יום נוסף שעובר עלול לגרום לנו נזק מקצועי", אמרו בקבוצה.


"ציפינו שכולם יהיו איתנו בשלב הזה" (ערן לוף)

מי שלא צפוי להיות חלק מהקבוצה העונה הוא החלוץ אמיר חלאיילה שנותר אמש מחוץ לסגל ומסתמן שהוא יחתום עוד השבוע בקבוצה חדשה. הבשורה המדאיגה הגיעה מכיוונו של מוחמד כליבאת שנפצע והוא בספק למחזור הראשון מול הפועל רעננה.

סארי פלאח הבלם סיכם את הניצחון: "ציפינו שכל השחקנים יהיו איתנו ושנגיע לעונה בצורה הכי טובה, אך עד עכשיו זה לא קרה. אנחנו מחכים ובטוחים שנגיע לליגה בכל הכוח. אני לא יודע מה קורה עם הבקרה. בני בן זקן היה צריך לעמוד כבר על הקווים ואני מקווה שמול רעננה זה כבר יקרה. לא נדבר כרגע על מטרות, ננסה להתקדם ממשחק למשחק בידיעה יש לנו פוטנציאל גדול בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי