זובאס יזומן לבירור: "אמר שהוא לא איתנו במאה אחוז"

אמיליוס זובאס
אמיליוס זובאס | דני מרון

השוער הבהיר כי ברצונו לעזוב את בני יהודה, אבוקסיס טען: "אם הוא ישנה גישה, הוא יהיה השוער הראשון שלנו". בקבוצה מוכנים להיכנס למו"מ למכירתו, אך לא הוגשו הצעות. וגם: חוזה חדש הוצע לפיניש, שמסרב לחתום

(גודל טקסט)

שבוע לפני פתיחת ליגת העל ונדמה שבני יהודה רחוקה מלהיות מוכנה לעונה הקרובה. אמש נוצחה הקבוצה על ידי בני סכנין בתום דו קרב פנדלים במשחקי הדירוג של גביע הטוטו, אך מעבר להפסד הבעיות של המאמן יוסי אבוקסיס קשורות בעיקר לסגל השחקנים, שכרגע נראה דליל ולא מוכן לליגה.

השוער הליטאי אמיליוס זובאס, שהודח אמש מהסגל בשל התנהלותו בשבועות האחרונים ובגלל מה שהגדירו בקבוצה "משחק ומתאמן בלי חשק", צפוי להיות מוזמן היום או מחר לשיחת בירור ונזיפה עם ראשי המועדון והמאמן אבוקסיס. בקבוצה יצטרכו לפתור את סוגיית השוער, לכאן או לכאן – משמע או שזובאס חוזר להתאמן ברצינות ומוותר כרגע על שאיפות העזיבה שלו, או שהשחקן וסוכנו יצטרכו להביא הצעה ראויה מקבוצה אחרת שתיכנס למשא ומתן מיידי לרכישתו. על פי אנשי בני יהודה, עד כה לא הוגשה כל הצעה רשמית ומבחינתם הליטאי נשאר בקבוצה עד להתפתחות אחרת.

"כשלשחקן אין התלהבות לשחק, אני חייב לפעול בעניין", אמר המאמן אבוקסיס בהתייחסו להוצאתו של זובאס מהסגל. "ברגע שתחזור לו ההתלהבות לשחק אצלנו, מקומו אצלנו כשוער ראשון מובטח. הוא הביע את דעתו ואמר שכרגע הוא לא מרוכז, שהוא לא איתנו במאה אחוז ואני אמרתי כבר לא פעם, רק מי שיהיה במאה אחוז איתנו ישחק. אפשר להיות ביום יותר טוב או פחות טוב, אבל לפחות צריך לתת מעצמך מאה אחוז. כרגע הוא קצת במחשבות ודברים אחרים. מקומו מובטח ברגע שהוא יהיה שלם עם עצמו, שהוא רוצה להיות בבני יהודה. אם זובאס ישנה את הגישה מבחינת הרצון, הוא יהיה השוער הראשון שלנו. אני מאוד אוהב אותו וחושב שהוא יכול לעזור לנו הרבה".

שחקן נוסף שעמו יש כרגע סוג של נתק הוא הקשר סתיו פיניש שמסיים את חוזהו בסיום העונה הנוכחית וקיבל הצעה להארכת חוזה לשלוש שנים נוספות. פיניש הוצא מהסגל למשחק אתמול בשל העובדה שהוא מסרב לחתום על ההצעה שהוגשה לו, שבסביבתו טוענים שהיא נמוכה מאוד. אוהדי הקבוצה הביעו את כעסם ברשתות החברתיות על היחס לשחקן שגדל במועדון ועשה קפיצה מקצועית גדולה מאוד בשנים האחרונות.


בסביבת פיניש טוענים שההצעה להארכת חוזה נמוכה, בקבוצה מדברים אחרת (|דני מרן)

"הקהל צריך להבין שאנחנו מתנהלים כמו כל מועדון כדורגל. אנחנו מאוד רוצים את פיניש ומאוד רוצים שהוא יחתום אצלנו", הוסיף אבוקסיס בנושא, "אנחנו מאוד אוהבים אותו ואני ממש מקווה שכל הסיפור הזה ייפתר. בסך הכל כששחקן מסיים חוזה, טבעי שהמועדון רוצה להאריך את החוזה שלו, כדי שלא ייצא מצב שבעוד חודשיים או שלושה, הוא יחתום בקבוצה אחרת, עם כל הסוכנים והסיפורים שיש היום. אנחנו רוצים גם לדאוג למועדון שלנו ואני מאוד רוצה שיישאר לשלוש שנים. בני יהודה הגישה לו הצעה מאוד יפה ואני מקווה שהשבוע הוא יתעשת ויחתום, כי זה ככה בכל העולם, או שמוכרים אותך שנה לפני הסוף, או שמאריכים לך את החוזה. נתנו לסתיו את שתי האופציות, נקווה שהוא יבחר באחת מהן והיא תהיה שהוא נשאר איתנו".

המאמן התייחס גם למוכנות הסגל לקראת פתיחת העונה ואמר: "אנחנו עדין רוצים לצרף שחקנים. ראיתם שהשבוע נפל לנו הסיפור עם החתמת בלם, אבל יש כאן כמה שחקנים שעשו התקדמות ואני מאמין שתוך כדי תנועה נצרף עוד חלוץ ובלם לסגל. בשבוע הבא זה המאני טיים ושם נצטרך להביא תוצאות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי