קלטינס יקבל הזדמנות נגד מכבי חיפה, שהר צפוי לחזור להרכב

דוד קלטינס
דוד קלטינס | אודי ציטיאט

ברק בכר יבצע מספר שינויים בהרכב כדי להפחית את העומס לקראת קרייאט. צדק ועזרא זומנו למשחק בחיפה אך לא צפויים לעלות ב-11. בקבוצה מתלבטים באשר לזהות המחליף של אלחמיד

(גודל טקסט)

על רקע עסקת מכירתו של חאתם אלחמיד לסלטיק, בהפועל באר שבע אמורים להכריע בימים הקרובים באשר לזהות המחליף של אלחמיד. האופציה הראשונה היא לצרף את אוראל דגני מהפועל תל אביב, שתמורת שחרורו תידרש באר שבע לממש את הסעיף בחוזהו בגובה 400 אלף דולר. חוזהו של דגני בהפועל תל אביב עומד על 195 אלף דולר, אולם ייתכן שדגני יחליט להישאר אצל האדומים מוולפסון שבונים עליו, אם בסופו של דבר שכרו ישודרג על ידי האחים ניסנוב.

במקביל, על הפרק ישנו גם את איתן טיבי ששיחק בשנים האחרונות במכבי תל אביב. על פי ההערכות, טיבי ידרוש שכר של כ-300 אלף דולר לעונה. כמו כן, נבדקת האפשרות לרכוש את הבלם עידן נחמיאס מקריית שמונה, קבוצה ממנה הגיעו בשנים האחרונות לא מעט שחקנים לבאר שבע.

קיימת גם אופציה להחתים בלם זר, זאת לאחר שחרורו של אריק סאבו שמפנה מקום בסגל לזר שישי, אולם בבאר שבע מעדיפים לצרף שחקן זר בחלק האחורי של הקישור, כשבקבוצה בוחנים מספר אפשרות, בין השאר שחקנים מליגת המשנה בספרד.

דגני. ייתכן שיחליט להישאר בהפועל ת
דגני. ייתכן שיחליט להישאר בהפועל ת"א (אודי ציטיאט)

בין הניצחון על לאצ'י בשלב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית ביום חמישי האחרון למשחק הראשון נגד קאיירט הקזחית ביום חמישי הקרוב בשלב המוקדמות השני, תתמודד מחר (ראשון) הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה ברבע גמר גביע הטוטו. מאמן הקבוצה ברק בכר צפוי לבצע רוטציה בהרכב, כדי לווסת את העומס בין שני המשחקים בזירה האירופית.

החלוץ הספרדי חוסה אנחל קאריו, שלא הרשים במשחק נגד לאצ'י, צפוי לאבד את מקומו בהרכב למלך שערי הקבוצה בעונה החולפת בן שהר שנכנס כמחליף נגד האלבנים. גם מרואן קבהא וניב זריהן שנכנסו כמחליפים צפויים לעלות ב-11 הפעם. אליהם אמור להצטרף גם הקשר דוד קלטינס, שלא זכה לשחק נגד האלבנים ומועמד לפתוח בהרכב.

הקשר חנן ממן, שעדיין לא החלים מפציעה בשרירי המפשעה, ייעדר מהמשחק כמו גם הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור שירצה עונש הרחקה בעקבות הכרטיס האדום שספג במחזור האחרון של העונה שעברה, בהפסד הביתי של הפועל באר שבע למכבי תל אביב.

צדק. הזימון מעיד על שינוי כיוון? (מאור אלקסלסי)
צדק. הזימון מעיד על שינוי כיוון? (מאור אלקסלסי)

שניים שירכזו תשומת לב מחר למרות שלא יעלו בהרכב של הפועל באר שבע הם הבלם שיר צדק והקשר חן עזרא, שקיבלו מהקבוצה זימון למשחק מול חיפה. מתחילת הפגרה השניים לא מתאמנים עם שאר שחקני הקבוצה, לאחר שהנהלת באר שבע הבהירה להם כי הם לא נמצאים בתוכניות המקצועיות לקראת העונה הקרובה. בזמן שעזרא סיכם את תנאיו במכבי נתניה ומנסה להגיע להסדר עם באר שבע בנוגע לגובה הפיצוי אותו יקבל, צדק סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב, אך גם הוא טרם הגיע להסכם עם הנהלת באר שבע בנוגע לסכום הפיצוי שהוא עתיד לקבל. בבאר שבע ינסו להגיע בשבוע הקרוב להסדר כספי עם השניים כדי לאפשר להם לעבור לקבוצות שמעוניינות בשורותיהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי