בורחה הררה צפוי לקבל דקות בגביע הטוטו מול הפועל חיפה

בורחה הררה, שלומי בן עזרא, איבן כריסטוביניו
בורחה הררה, שלומי בן עזרא, איבן כריסטוביניו | ספורט1

המגן הספרדי של מכבי נתניה, שצפוי לעבור לגור בסמוך לדוד מתיאוס, נמצא בכושר משחק. למרות שהשחקן עוד לא מופיע ברישומי ההתאחדות, הוא יוכל לשחק. גיא מלמד סובל מנקע קל בקרסול ועשוי להשתלב במחצית שנייה

(גודל טקסט)

במכבי נתניה המשיכו הבוקר (חמישי) בהכנות לקראת משחק פתיחת עונת 2019/2020, בבית מול הפועל חיפה במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו (שבת ב-19:00).

נתניה תחסר את דני עמוס, שסובל מבצקת בברכו והצטווה לנוח במהלך הימים הקרובים, אך הבוקר הרגיעו בקבוצה וסיפרו כי הם מאמינים שלא יחול סיבוך במצבו והם בטוחים שהשוער יהיה כשיר לפתיחת הליגה. בהיעדרו של השוער השני גולן אלקסלסי הפצוע, רז כרמי יהיה זה שייפתח בין הקורות.

מי שצפוי לערוך בכורה הוא המגן השמאלי בורחה הררה, שערך הכנה מלאה לעונה עם קבוצתו לשעבר אלבסטה ונמצא בכושר משחק. הספרדי מחפש בימים אלו דירה וצפוי להתגורר בסמוך לבלם הפועל רעננה, דוד מתיאוס, שעבר גם הוא לגור בנתניה. גם אשתו של הררה נחתה והצטרפה אליו בישראל, כאשר הנטייה היא לשתפו במהלך המחצית השנייה.

יש לציין שלפי רישומי ההתאחדות, המגן עדיין לא עבר בבקרה התקציבית, אך לכל קבוצה מותר לרשום במשחקי גביע הטוטו נבחן זר שלא שיחק בישראל בעונה שעברה ולפיכך בין אם יירשם ובין אם (הבקרה התקציבית תיסגר הערב ב-19:00), השחקן יוכל לשחק במדי קבוצתו.

שחקן נוסף שלא צפוי לפתוח הוא גיא מלמד. החלוץ, שלא שותף במשחק האימון השלישי של המחנה אך חזר לאימונים, סובל מנקע קל בקרסול ובקבוצה לא ירצו לסכנו. הנטייה כרגע היא כן להכלילו בסגל, אך לא להעמיס עליו.


סובל מנקע. גיא מלמד (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי