מכבי נתניה פתחה עונה עם ניצחון 0:2 על הפועל חיפה

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים | אודי ציטיאט

אחרי שמונים דקות מאופסות במשחק הראשון בגביע הטוטו, יחמיר היקה חתם מתפרצת עם בעיטה מדויקת לרשת של בוריץ'. גיא מלמד קבע את תוצאת המשחק עם בעיטה חופשית אדירה (95). קווין טאפוקו הורחק בתוספת הזמן

(גודל טקסט)
מכבי נתניה פתחה את העונה ברגל ימין, עם ניצחון 0:2 על הפועל חיפה במחזור הראשון בגביע הטוטו. המשחק היה קצבי ו"היהלומים" היו עדיפים במחצית הראשונה, אך לא הגיעו למצבים קורצים. במחצית השנייה החיפאים התעוררו והציגו יכולת טובה יותר, אך גם הם לא הצליחו לשבור את השוויון ל לוח התוצאות. אחרי שמונים דקות, יחמיר היקה שהיה מהבולטים בצד של נתניה, העלה את קבוצתו ליתרון בסיום התקפה מתפרצת. בתוספת הזמן, לאחר שקווין טאפוקו הורחק בעקבות עבירה על רון אשכנזי, גיא מלמד הבקיע את השני בבעיטה חופשית מצוינת לחיבורים.


אלמוג כהן ורועי קהת ערכו הופעות בכורה רשמיות בקבוצה של דראפיץ' וברדה, כמו גם הבלם רומן גולובארט. שני הקשרים הוחלפו בדקה ה-66. ניקו אולסק, שדחה בשבוע החולף הצעה מרוסיה ומעוניין לעבור ל-MLS, החליף את הקפטן שחזר מגרמניה.


בקבוצה של חיים סילבס, מהראן לאלה ערך הופעה ראשונה במשחק רשמי, לאחר שנתיים שבהן היה מושעה בעקבות שימוש בחומרים אסורים. בדקה ה-78 החלוץ גם היה אחראי לאחד המצבים המסוכנים שהיו לקבוצתו, עם בעיטה טובה שנהדפה על ידי רז כרמי. השוער יסמין בוריץ' ערך הופעת בכורה ובמשך דקות ארוכות שמר על רשת נקייה, אך נכנע בסופו של דבר להתקפה הנתנייתית.


מהלך המשחק

דקה 8: ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה של האורחים מחיפה. נס זמיר דהר עם הכדור ממחצית עד לרחבת השער של רז כרמי ובעט, שוער נתניה קלט.


דקה 18: קפילוטו הגיע ראשון לכדור קרן, התרומם ונגח חזק, אך מעל המשקוף והחוצה.



סילבס ודראפיץ'. חברות אמיתית (אודי ציטיאט)


דקה 26: ויקי כחלון הגביה מימין, בצ'יראי נכנס עם הרבה כח ונגח, הכדור טס החוצה.


דקה 29: הזדמנות טובה להפועל חיפה, אך נס זמיר נגח ממצב מצוין החוצה. 


דקה 39: פיניש ניסה להכניע את בוריץ', אך הכדור לא היה מדויק וחמק החוצה.



ורמוט מול הויבך (אודי ציטיאט)


דקה 45: כחלון פרץ מימין ומסר כדור רוחב, והבה הרחיק עד לקניקובסקי שבעט ממצב טוב, אך מעל השער.


דקה 58: כדור קרן של הפועל חיפה משמאל הוגבה לרחבה, תורג'מן היה במקום והרחיק.


דקה 61: ורמוט נכנס עם כדור לרחבה ושעט קדימה, אך נהדף לקרן שלא נוצלה.


דקה 66: גל אראל מוחלף על ידי גיא חדידה בהפועל חיפה. בנתניה, ניקו אולסק נכנס במקומו של אלמוג כהן וגיא מלמד החליף את רועי קהת.



אלמוג כהן. שב לליגה הישראלית (אודי ציטיאט)


דקה 71: מהראן לאלה עלה למשחק רשמי ראשון אחרי שנתיים, כשהחליף את הקפטן עדן בן בסט.


דקה 76: אביב אברהם החליף את גבי קניקובסקי בשורות מכבי נתניה.


דקה 78: עידן שמש נכנס במקומו של נס זמיר.


דקה 78: מהראן לאלה השתלט על כדור ארוך ושחרר בעיטה נהדרת, שסחטה הצלה מצוינת מרז כרמי שהדף לקרן.


דקה 80, 0:1: בורחה הררה הוציא את מכבי נתניה למתפרצת אחרי הקרן, מלמד לא שחרר את הכדור בזמן ונתקל בבן והבה, אבל הכדור נפל לרגליו של יחמיר היקה שבעט מדויק לרשת של בוריץ'.


יחמיר היקה חוגג את שער היתרון של נתניה. (אודי ציטיאט)
יחמיר היקה חוגג את שער היתרון של נתניה. (אודי ציטיאט)


דקה 85: רון אשכנזי הצעיר, שהגיע בקיץ הנוכחי מא.ס. רמת השרון, החליף את פאטוס בצ'יראי. מיד הגיעה הנגיעה הראשונה שלו כשקיבל כדור על סף הרחבה ומסר לאביב אברהם, שבעט החוצה.


דקה 88: הררה שלח מסירת עומק יפה לסתיו פיניש, שהבעיטה שלו נעצרה אצל בוריץ'. ההתקפה לא נגמרה והכדור חזר לרגליו של הררה שבעט מצוין, אך הכדור הוסט בדרך על ידי שחקן חיפאי ויצא לקרן.


דקה 89: גיא משפתי החליף את בן והבה בהגנת הפועל חיפה.


דקה 89: הררה המשיך להיות מסוכן ומסר כדור עומק נוסף להיקה, שנעצר אצל בוריץ'. הריבאונד הגיע לגיא מלמד, שהחמיץ ברשלנות מול שער חשוף.


לא הצליח למצוא את הרשת במשחק הראשון. פאטוס ב'ציראי (אודי ציטיאט)
לא הצליח למצוא את הרשת במשחק הראשון. פאטוס ב'ציראי (אודי ציטיאט)


דקה 91: ניסו קפילוטו ביצע שגיאה נוראית בניסיון להחזיר כדור לבוריץ' עם הראש, מלמד השתלט על זה ובעט למסגרת, אך משפתי שרק נכנס הציל את הכדור ממש על קו השער.


דקה 93: רגע לפני שריקת הסיום, קווין טאפוקו מקבל כרטיס צהוב שני ומורחק מהמשחק, לאחר שהכשיל את רון אשכנזי על סף הרחבה.


דקה 95, 0:2: מלמד פיצה על ההחמצות הקודמות, כשניצל את העבירה של טאפוקו על מנת לשלוח כדור חופשי אדיר אל החיבורים.


הרכבים

מכבי נתניה: רז כרמי, ויקי כחלון, טים הויבך, רומן גולובארט, בן תורג'מן (בורחה הררה, 60), אלמוג כהן, סתיו פיניש, רועי קהת, גבי קניקובסקי, יחמיר היקה, פאטוס בצ'יראי.


הפועל חיפה: יסמין בוריץ' ,דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, אלי בלילתי, קווין טאפוקו, גל אראל, לירן סרדל, נס זמיר, גילי ורמוט, עדן בן בסט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי