אלמוג כהן יפתח בנתניה, דראפיץ' וברדה יערכו שישה שינויים

אלמוג כהן
אלמוג כהן | אודי ציטיאט

היהלומים רוצים להמשיך את המומנטום מהניצחון על הפועל חיפה. הקפטן שסבל מכאבים - ישחק. גם מלמד שכבש, אולסק והררה בהרכב. פיניש והיקה מחוץ לסגל. בקבוצה אמרו: "זה המבחן הראשון שלנו להראות יציבות"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה תנסה מחר (רביעי) להמשיך את המומנטום ממחזור הפתיחה בגביע הטוטו בו ניצחה את הפועל חיפה 0:2, כאשר כבר מחר בבוקר תצא הקבוצה למלון בצפון, במטרה להתכונן כראוי למשחק נגד עירוני קריית שמונה. "הצגנו כדורגל טוב בשבת והראינו שיש פה הרבה פוטנציאל העונה" אמרו בקבוצה. "מצד שני, למרות שזה גביע הטוטו, זה המבחן הראשון שלנו להראות יציבות".

צוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, צפויים לערוך לא מעט שינויים במטרה לרענן את השורות, כאשר השוער דני עמוס יזכה למנוחה גם מחר וככל הנראה גם במשחק ביום שבת מול הפועל כפ"ס.

בחלק האחורי, דולב אזולאי ומוחמד זבידאת צפויים לקבל את הקרדיט, כאשר ויקי כחלון ורומן גולובארט יקבלו מנוחה ואף יהיו מחוץ לסגל. בורחה הררה יחליף את בן תורג'מן. בחוליית הקישור, ניקו אולסק, שסוגיית הישארותו עדיין מרחפת, יפתח בקישור על חשבונו של סתיו פיניש. אלמוג כהן יהיה כשיר ויפתח על אף הכאבים מהם סבל במשחגק נגד הפועל חיפה. 


מלמד. יזכה לאשראי בהרכב לאחר השער שכבש (מאור אלקסלסי)

שינוי נוסף יהיה הצבתו של אביב אברהם במקומו של יחמיר היקה, שהרשים בשבת, כאשר היקה וגם פיניש יהיו מחוץ ל-18 גם הם. בחלק ההתקפי, גיא מלמד, שהודיע על הטבה במצבו, יזכה למקום בהרכב, לאחר השער שכבש כמחליף בשבת, כשפאטוס בצ'יראיי יירד לספסל.

הרכב משוער: רז כרמי, מוחמד זבידאת, טים הויבך, דולב אזולאי, בורחה הררה, אלמוג כהן, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, אביב אברהם, רועי קהת וגיא מלמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי