לוי: "אוחנה לא רציני? הוא מתאמן מעולה ומציג רמה גבוהה"

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | אודי ציטיאט

מאמן בית"ר ירושלים נשאל על כוכב הניצחון ב-0:2 על הפועל רעננה והשיב: "יש סטיגמות בכדורגל, אולי הייתה לי דעה כזו". על גביע הטוטו: "זו גם מטרה, חבל ש'דפקו אותנו'". הקשר הוסיף: "כבוד ללבוש 11 על הגב"

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים שמרה על מאזן מושלם בגביע הטוטו הודות ל-0:2 על הפועל רעננה הערב (רביעי) באצטדיון רמת גן, בהופעה שבעיקר הבליטה פעם נוספת את הכישרון העצום שיש ברגליים של מיכאל אוחנה, הקשר שנרכש מהפועל באר שבע ולאחר קרוב לשנתיים בהן מיעט לשחק שוב היה מעל כולם ובנוסף למספר מהלכים מבריקים גם היה הראשון למצוא את הרשת.


מעל אלף אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו לאצטדיון הלאומי לשעבר וקראו 'אוחנה, אוחנה' לעבר הקשר שאמר בסיום: "זה היה מיכאל אוחנה הרגיל על המגרש. עברתי תקופה לא פשוטה ואני שמח שאני פה במועדון כל כך גדול, מנסה להשתפר מיום ליום".


חזרתו לבית"ר שמונה שנים אחרי שעזב: "זה כבוד גדול עבורי וזכות ללבוש את ה-11 האגדי של אוחנה על הגב. זו קבוצה מדהימה עם חדר הלבשה מדהים ואנחנו רק מנסים להשתפר ממשחק למשחק. רוני אומר לכל אחד מה לעשות ואני רגיל לשחק מתחת לחלוץ".


מאמנו, רוני לוי, אמר על הניצחון: "גם גביע הטוטו זו מטרה בשבילנו. זה משחק רשמי, גם אם באופן טבעי מייחסים לו פחות חשיבות. יש לנו עוד דרך ארוכה ואנחנו רק בתחילת העונה, יש לנו שחקנים חדשים וייקח לנו זמן ללמוד אחד את השני. מדובר בתהליך וזה טוב שאנחנו נראים טוב".



"גם גביע הטוטו זו מטרה" (אודי ציטיאט)


אם הוא ראה שיפור מהמשחק הקודם: "רעננה ניסתה ללחוץ אותנו גבוה והיו לנו הרבה שטחים כשהשתחררנו, ואלה שטחים שמצאנו בצורה טובה. באופן כללי היו דברים טובים גם במשחק הזה וגם בקודם, אנו רק צריכים יותר המשכיות. באופן טבעי קשה לשמור על רצף של 90 דקות באותו קצב". 


המשחק הבא בגביע הטוטו נגד הפועל ת"א: "'דפקו אותנו' עם סדר המשחקים, כי גם למשחק הזה וגם למשחק נגד הפועל ת"א נגיע אחרי פחות יום מנוחה וזה קריטי בשלב הזה של השנה. אני חושש ששחקנים שלי יסבלו מפציעות כאלה ואחרות, אבל נשתדל להגיע בצורה הכי טובה".


יכולתו של מיכאל אוחנה: "הוא שחקן מאוד מוכשר ואין על כך עוררין, אבל אחד הדברים שאני הכי מרוצה ממנו זה בזכות הגישה. בכדורגל יש סטיגמות ואולי הייתה לי דעה שהוא לא שחקן רציני, אבל הוא אחד המתאמנים הכי טובים ומציג רמה גבוהה, וכשמתאמנים ברצינות יש רק דרך אחת".




גם משה חוגג מחא כפיים לאוחנה (אודי ציטיאט)


לעומת הצהובים שחורים, הפועל רעננה, אחרי שגברה 1:2 על הפועל תל אביב במחזור הפתיחה בגביע הטוטו, רשמה את הפסדה הראשון העונה והמאמן  מנחם קורצקי הפנה אצבע מרשימה לעבר השופט: "דווקא פתחנו טוב את המשחק, אבל אחרי הגול בית"ר השתלטה על המשחק. היינו יכולים לחזור ואני חושב שהשופט גמר את המשחק מוקדם מדי עם פנדל מפוקפק, אבל אנחנו רגילים לזה מהעונה שעברה. חבל שלא היה את ה-VAR, אבל אנו מקווים שהוא יפתור את זה בהמשך העונה".


מה הוא לוקח מהמשחק:
"את זה שלא נשברנו. אחרי השני היינו יכולים להישבר וניסינו לחזור עד הדקה האחרונה. בכל זאת לבית"ר ירושלים יש איכויות, אבל אני מבטיח שבמשחקים הבאים גם אנחנו נראה".


חיזוק אפשרי: "אני חושב שחסרים לנו לא מעט שחקנים, שחקני הרכב וביניהם שני זרים, בן בנימין, ירדן כהן לא מתאמן. אני חושב שכשהם יחזרו והזרים ייכנסו לכושר זה יהיה החיזוק האמיתי".



קורצקי. "רגילים לטעויות מהעונה שעברה" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי