וראן ייעדר. קונטה תורגל לצד זהבי במרכז ההגנה

אנטואן קונטה
אנטואן קונטה | דני מרון

בית"ר ירושלים ערכה את הכנות אחרונות לקראת המשחק המסקרן נגד הפועל תל אביב (ראשון ב-20:30). החלוץ אינו חש בטוב ושלומי אזולאי יעלה בחוד, גם קינדה אמור לפתוח לצד אוחנה ומוחמד. עידן ורד ובן חיים בחוץ

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחר (ראשון ב-20:30) באצטדיון המושבה נגד הפועל תל אביב. הקבוצה התאמנה, כהרגלה לאור המדיניות של הבעלים משה חוגג, במוצאי השבת. כבר אתמול תרגל רוני לוי את רביעיית ההגנה שלו שתשחק לפני איתמר ניצן – שי קוסטנטין תורגל בעמדת המגן הימני, ולצד אור זהבי תופקד שוב אנטואן קונטה. בצד שמאל ישחק המגן השמאלי היחיד בקבוצה, מקס גרצ'קין, שאף מרשים את הצוות המקצועי.


במרכז הקישור ימשיך לוי עם מיכאל אוחנה ועלי מוחמד. גם פרדי פלומיין תורגל בצד שמאל. ההתלבטות הייתה לגבי שלושה שחקנים: האגף הימני, שחקן נוסף במרכז השדה וחלוץ. גדי קינדה תורגל בשני התפקידים, אך נראה כי לוי גרסיה יקבל עדיפות. בחוד תורגל שוב שלומי אזולאי, וזאת לאחר שאנתוני וראן הודיע כי הוא אינו חש בטוב, לא התאמן ונותר מחוץ לסגל. גם עידן ורד וטל בן חיים בחוץ, כמובן, בגלל פציעות.


מבחינת בית"ר ירושלים לא מדובר בעוד משחק במסגרת גביע הטוטו, אלא בקרב יוקרתי נגד היריבה המושבעת. שחקנים בקבוצה הודו אתמול לפני האימון המסכם כי "לכולם ברור שזה מעבר לעוד משחק. זה חשוב לקהל, לשחקנים ובעיקר לשחקני הבית. כולנו נגיע עם אובר מוטיבציה לנצח את הפועל תל אביב". בשבוע שעבר, כזכור, אמר המגן מקס גרצ'קין: "הכינו אותי לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב".


הרכב משוער: איתמר ניצן; שי קוסטנטין, אור זהבי, אנטואן קונטה, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, מיכאל אוחנה, גדי קינדה, לוי גרסיה (דן איינבינדר), פרדי פלומיין; שלומי אזולאי.




לא התאמן. אנתוני וארן (בית"ר ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי