טבצ'ניק חתם בהפועל ת"א, שלא ויתרה על סילבסטר

עדי טבצ׳ניק
עדי טבצ'ניק | הפועל תל אביב

בעקבות הפציעה של ג'ראפי, האדומים צירפו את השוער בן ה-20 שעבד אשתקד תחת המאמן ניסו אביטן בהפועל חדרה. החלוץ הסלובקי עדיין מועמד להצטרף. ביקורת על קלאודימיר: "לא קיים מקצועית". מעברו של צדק תקוע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רשמה אתמול (ראשון) הפסד שלישי ברציפות בגביע הטוטו כשנכנעה 1:0 בביתה לבית"ר ירושלים. ההפסד הזה, כשלראשונה הפועל תל אביב לא כובשת, נראה כמאכזב מכולם לאור הקהל הרב שהגיע אתמול לאצטדיון המושבה, ושלושה שבועות לפתיחת הליגה נראה שהקבוצה של ניסו אביטן לא מוכנה מספיק. בהפועל יקוו לרשום ניצחון בכורה במפעל במשחק נגד סקציה נס ציונה בשבוע הבא.

המאמן ניסו אביטן מחפש חלוץ זר, חלוץ '9' קלאסי, כששני מועמדים נמצאים על הפרק. אפשרות נוספת שבמועדון עדיין חושבים עליה היא צירופו של יאקוב סילבסטר ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים ובני יהודה, אך כרגע העלויות הכספיות הגבוהות מונעות את החתמתו. החלוץ מוערך מאוד על ידי אביטן ואם יסכים להתפשר הוא יגיע לחודרוב. במקביל בהפועל עושים מאמצים להקדים את צירופו של החלוץ מייקל אולהה שחוזהו בקבוצה הויאטנמית סונג נאם מסתיים בחודש אוקטובר.

בסיום המשחק אמר אביטן: "אנחנו יודעים מה חסר לקבוצה ואני לא אתפשר עד שלא אמצא את השחקן המתאים. אנחנו מאוכזבים ממשחק שלישי ללא ניצחון כשהמחצית הראשונה שלנו הייתה חלשה. אנחנו לא עומדים במבחן התוצאה וזה מתסכל כי הקבוצה טובה ואיכותית". המאמן התייחס לחלוצים העומדים לרשותו: "שחר הירש יחזור מקרוב מפציעה ולגבי עומר דמארי יש לנו סבלנות, הוא עבר תהליך שיקום ארוך. זה לוקח זמן".


בוזגלו מאוכזב. הפועל עם שלושה הפסדים רצופים (דני מרון)

בצוות המקצועי רוצים להחזיר את הקשר קלאודימיר פריירה לכושר המצוין מהעונה שעברה בה היה המנהיג של מרכז השדה. גורם בסביבת המועדון אמר: "אין ספק שעד עכשיו קלאודימיר לא קיים מקצועית. הוא היה האיש הלוחם שלנו וזה שהשפיע על המשחק וסחף אחריו. במשחק נגד בית"ר הוא בלט בחולשתו. כולם מאמינים שהוא מבין את הציפיות ממנו".

השחקן המצטיין בהגנת האדומים היה אתמול הבלם רז שלמה שעדיין לא השיב להצעת הפועל תל אביב להיפגש ולדון בנושא ההצעה לחוזה החדש, חוזה ארוך טווח לחמש שנים. כזכור, אתמול פרסמנו כי בהפועל העבירו מסר לבלם כי אם לא יחתום על חוזה חדש – יישב ביציע.

נכון לעכשיו הבלם שיר צדק טרם הגיע להסכם על גובה הפיצויים מהפועל באר שבע ומעברו למתחם חודרוב תקוע. צדק הבהיר כי הפועל חיפה ובני יהודה שמעוניינות בו – אינן אופצייה עבורו והוא רוצה להגיע רק להפועל תל אביב וזה יקרה כאשר יושג הסיכום מול קבוצתי הנוכחית.


קלאודמיר רודף אחרי קינדה. "לא קיים" (דני מרון)

המגן מרווין פירסמן שהורחק במשחק נגד מ.ס אשדוד יעמוד בפני וועדת משמעת ביום רביעי לצד המאמן אביטן שהורחק אף הוא, כשלמגן אף תיערך ועדת משמעת בכותלי המועדון.

בינתיים, בשל פציעתו של יואב ג'ראפי, שסובל משבר באצבע וככל הנראה יהיה כשיר לפתיחת הליגה, האדומים הביאו חיזוק לעמדת השוער. עדי טבצ'ניק (20) חתם לעונה ויצטרף לסגל של אביטן, שאימן אותו אשתקד בהפועל חדרה. רוי ברנס הצעיר, שישב אתמול על הספסל, ישוב לקבוצת הנוער של המועדון.


ישמש כשוער השני עד חזרתו של ג'ראפי. טבצ'ניק (הפועל תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי