שי ברדה: "פספסנו, צריך ללמוד מזה". פרץ: "מודע לציפיות"

שי ברדה
שי ברדה | אריאל שלום

בנתניה התאכזבו מהתיקו: "לא שיחקנו עד הסוף, נתקן את זה עד הליגה". אורי גוטמן חיי בשלום עם הדיבורים: "זו עובדה שאני מאמן לא מנוסה". הקשר שכבש שער ענק: "יש לנו אופי, גם בשנה שעברה אמרו שאנחנו לא טובים"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה שוב החמיצה הזדמנות לניצחון, הפעם כשסיימה הערב (שלישי) בתיקו 1:1 עם הפועל חדרה. הקבוצה של דראפיץ' וברדה הובילה כבר 0:1 קרוב לשריקת הסיום, אך שער נפלא של אליאל פרץ בדקה ה-89 חילק את הנקודות והותיר את היהלומים עם סיכוי קלוש בלבד להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו.


שי ברדה
, החצי ה"התקפי" של צמד המאמנים, אמר בסיום: "פספסנו, אבל צריכים לדעת ללמוד מזה. היה לנו מצב של 100% גול שלא ניצלנו, שיחקנו טוב במיוחד במחצית הראשונה, נסיק מסקנות ונהיה קבוצה יותר טובה".

ההחמצה של מלמד: "אין לי תירוצים, לא ראיתי בדיוק מה היה שם אבל אנחנו צריכים לשחק יותר התקפי. נלמד מזה, כדורגל משחקים עד הסוף ולא עשינו את זה היום, עד הליגה נתקן".

ההכנות לא מספיקות: "משלמים לנו בשביל שהשחקנים יהיו יותר טובים ואנחנו נעשה את זה. אנחנו צריכים להבקיע את השערים האלה. גם עם המצב כרגע נצטרך להסתדר, נשתפר במיוחד כדי לתקן את הטעויות".


סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה (אריאל שלום)

מנגד, מאמן חדרה אורי גוטמן היה מרוצה, בעיקר מהסיום: "מעבר לנקודה, הצבנו יעד לשחקנים לשמור על קו ודרך ומגמת שיפור מהמשחק נגד כפר סבא, חשוב לי שהשחקנים נראו טוב. ככה היינו היום ולכן אני שמח".

ההחמצה של יהונתן כהן בתוספת הזמן: "יהונתן חטף יפה את הכדור ורץ עם עוצמות וכוח, לא נורא, קורה. הכל בסדר גמור".

חיזוק לסגל: "אני מרוצה מהסגל הקיים אבל ברור שאנחנו צריכים להתחזק, זה לא סוד, אורן יודע את זה וכל החבר'ה למעלה יודעים את זה. אנחנו מחכים לשחקנים שאנחנו רוצים לצרף, לא נמהר. אני מפרגן לשחקנים שיחקו היום ונתנו את המקסימום".

משתפר כמאמן: "במשחק הראשון התרגשתי, אין לי מה להסתיר, ועם הזמן כמו הקבוצה גם אני במגמת שיפור. האמנתי שאפשר לחזור למשחק ולנצח אותו, מקווה שהשחקנים שלי שאבו ממני את הכוחות כי אני שאבתי מהם". המאמן הוסיף בעניין: "אני חי עם הדיבורים בשלום, זאת עובדה שאני מאמן לא מנוסה אבל שיגידו מה שהם רוצים. לי חשוב לשמור על האני מאמין שלי בקבוצה ובמועדון, מה שמניע אותי זה הרצון לאמן כל יום. את השחקנים האלה, שחקנים שיגיעו ובעזרת ה' שתהיה לנו קבוצה טובה".


אורי גוטמן (דני מרון)

כובש שער השוויון אליאל פרץ אמר: "ההרגשה טובה, גול יפה, הכי חשוב שלא הפסדנו את המשחק. נראינו קבוצה כמו שאנחנו רוצים להיראות, וזה מראה את האופי שלנו". כשנשאל על הביקורות כלפי היכולת: "גם בשנה שעברה אמרו שאנחנו לא טובים לליגה, נראה מה יהיה". כזכור, פרץ נרכש על ידי המועדון בצעד לא שגרתי: "יש ציפיות, אין ספק, קנו אותי כרכש ראשון של המועדון, אני צריך לבוא ולתת כל משחק את התפוקה".

על המערך ההגנתי: "אנחנו לא תוקפים הרבה אמנם, אבל היה חשוב לנו לעמוד טוב מאחורה, במשחקים הקודמים היה לנו קשה לעמוד מאחורה, רצינו לשפר את זה מאוד".


אליאל פרץ חוגג עם שחקני הפועל חדרה. מודע לציפיות ממנו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי