חן דילמוני הובהל לבית חולים, בקבוצה הגיבו למכתב מעורך דינו

חן דילמוני, רועי שוקרני, אדם קידן, אורן שטרלינג
חן דילמוני, רועי שוקרני, אדם קידן, אורן שטרלינג | הפועל חיפה, רשמי

המגן ה"מנודה" חש ברע באימון וכנראה שהתייבש, מצבו יציב. קודם לכן, המועדון הוציא הודעה רשמית בקשר לדרישה לאפשר לו להתאמן במסגרת קבוצתית: "מטיל רפש במקום שמפרנס אותו, שוקלים את צעדינו"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

דאגה בהפועל חיפה: המגן חן דילמוני הובא היום (רביעי) לבית החולים רמב"ם לאחר שהתעלף באימון, זאת לאחר שהתאמן תחת שרב כבד. המגן, שמתאמן לבדו זה מספר שבועות, הרגיש תשוש וטופל על ידי צוות רפואי שהצליח לייצב את מצבו במקום, ולאחר מכן הועבר לבית החולים.

דילמוני ניצב בימים אלה במרכז "פרשת מנודים" כנגד הפועל חיפה. כזכור, לאחרונה שלח עורך דינו של המגן חן דילמוני מכתב חריף נגד הנהלת המועדון ובו דרש לאפשר למגן לחזור ולהתאמן במסגרת הקבוצתית ואם זה לא יקרה דילמוני יתבע את הקבוצה בבית הדין לעבודה.

הבוקר הגיעה תשובתה של הפועל חיפה אשר נמסר על ידי עורכת הדין מירב מנור רוזנפלד: "חן דילמוני פרסם את מכתב טענותיו חסרות השחר נגד הפועל חיפה בתקשורת, בעודו מחפש קבוצה כפי שפורסם, כנראה על מנת לתרץ את עזיבתו הצפויה את הפועל חיפה. דילמוני התבקש למצוא קבוצה כבר בחודש ינואר וסוכנו התחייב למצוא לו קבוצה לעונה זו, אך במקום לעשות זאת הוא בוחר להטיל רפש במקום אשר מפרנס אותו".

"דילמוני זוכה בהפועל חיפה לכל מעטפת התנאים הספורטיביים והחומריים המעולים הנדרשים לו לביצוע ההסכם עימו ולתחזוק הקרירה הספורטיבית שלו לרבות תוכנית אימונים, אימונים עם מאמן בכיר, טיפול רפואי מיטבי וקיום כל סעיפי ההסכם עימו לרבות ההפרשות הפנסיוניות ויתר הזכויות".


חן דילמוני מחוץ לתוכניות של חיים סילבס (אודי ציטיאט)

"מנגד וכנראה עקב חוסר שביעות הרצון המקצועית של הפועל חיפה מדילמוני, 'גמל' דילמוני להפועל חיפה בטענות שלא היו ולא נבראו בדבר 'נידוי' כביכול ויתר המצאות מופרכות, בהפצת סרטונים 'מבושלים', בהתססת חדר ההלבשה והפצת דיבה באמצעי התקשורת. הפועל חיפה מעדיפה שלא לנהל את יחסי העבודה עם שחקניה באמצעי התקשורת, אולם לצערה פרסומי לשון הרע התכופים של דילמוני אילצו אותה להגיב. הפועל חיפה שוקלת את צעדיה החוקיים מול פרסומי לשון הרע של דילמוני והיא מקווה כי יקבל את הייעוץ המתאים לחדול מהם לאלתר".

אגב גם הקשר רועי שוקרני נמצא באותה רשימה, אך בניגוד לדילמוני נראה כי הקשר ימצא בקרוב קבוצה חדשה כאשר הוא מבוקש בהפועל נוף הגליל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי