אוואט מגן על אוואני: "ערך רק אימון אחד". אבו עקל חתם

פיראס אבו עקל
פיראס אבו עקל | מ.ס. אשדוד, רשמי

באשדוד מאוכזבים שלא ניצחו את בית"ר ירושלים ואיבדו את הסיכוי להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו: "בנו לטדי במטרה לנצח, נבקיע יותר העונה", אמר המאמן. גורדנה יחזור לפתיחת הליגה, קשר איכסל ישחק במועדון עד 2021

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במ.ס. אשדוד לאחר ה-1:1 נגד בית"ר ירושלים באצטדיון טדי, שקבע כי המשחק ביום שני נגד הפועל רעננה יכריע רק את המיקום של משחקי הדירוג, לאחר שהקבוצה איבדה את סיכוייה להעפיל לחצי הגמר.

המאמן רוני אוואט אמר: "בנו לטדי במטרה לנצח וליצור אפשרות להעפיל לשלב הבא. חסרה לנו הפעולה הנכונה, הפס הנכון ובהחלט שיחקנו כדורגל לא רע בכלל. שחקנו כדי לנצח ולא כדי לתפוס את בית"ר ירושלים לא מוכנה וזאת תהיה הגישה מפתיחת העונה. קבוצה יותר תוקפת, יותר אמיצה, קבוצה חדשה . בעונה שעברה בליגת העל כבשנו 20 שערים עד תחילת משחקי הפלייאוף והעונה נבקיע יותר".

על הבכורה של בלם נבחרת אוגנדה טימותי אוואני: "אוואני הגיע לאחר מספר משחקים במוקדמות אליפות אפריקה וערך רק אימון אחד בקבוצה. רואים שהוא בלם טוב שיתרום יותר מקצועית כשיהיה יותר מתואם ויכיר את שמות השחקנים ויתאקלם בעיר אשדוד. הוא בלם מצוין".


אכזבה באשדוד לאחר התיקו נגד בית"ר ירושלים (דני מרון)

חלוץ הרכש שולב גוזלן כבש אתמול את שערו הרביעי בגביע הטוטו ובמועדון החמיאו ליכולת: "שובל גוזלן הוא סקורר הוא ימשיך לכבוש כמו שגיב יחזקאל ודין דוד, בנוסף גם הרכש יעקב בריהון יחלים מהפציעה – יש כלים התקפיים טובים". הקשר פירס אבו עקל אמור לחתום עד סוף השבוע בקבוצה.

בתוך כך, הודיעה מ.ס. אשדוד על החתמתו של הקשר האחורי פיראס אבו עקל לשלוש שנים מהפועל איכסל. לאחר החתימה אמר: "אחרי מספר שבועות פה, אני יודע שהגעתי למועדון חם ומשפחתי ואין מאושר ממני. יש לנו קבוצה מצוינת ואני גאה להיות חלק ממנה".

הקפטן רועי גורדנה מתאושש מפריקת עצם הבריח ואמור להיות כשיר למחזור פתיחת העונה בעוד שבועיים. באשדוד טוענים כי גורדנה הוא הברומטר של הקבוצה וכשיחזרו להרכב סמואל אלאבי ומונטרי קמהני, שלא שיחקו בשל הרחקה ופציעה, יצטרפו בהמשך עוד שחקן ישראלי וזר והסגל יושלם באופן סופי.


יהיה כשיר לפתיחת הליגה. רועי גורדנה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי