המטרות הבאות של קרית שמונה: עדן קארצב ומתן חוזז

עדן קארצב
עדן קארצב | אודי ציטיאט

איזי שרצקי אמנם סירב להעביר את עידן נחמיאס למכבי תל אביב, אך הוא נחוש להשיג את הקשר האחורי. ג'ון רואיז חזר להתאמן אבל לא יהיה כשיר למפגש עם כפר סבא, כמו גם סמואל בראון. איאד אבו עביד עשוי לחזור

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא במסגרת המחזור האחרון של גביע הטוטו, כשניצחון יבטיח למסאי דגו וחניכיו את הכרטיס לחצי הגמר. הקבוצה תגיע למשחק בהרכב חסר, כאשר סמואל בראון עדיין פצוע ואילו ג'ון רואיז אמנם חזר להתאמן, אבל עדיין לא כשיר. כזכור, הקיצוני נפצע במשחק הראשון מול הפועל חדרה ומאז לא חזר לפעילות. מעבר לכך, גם המגן איאד אבו עביד, שלא שותף כלל במשחקי גביע הטוטו עד כה, חזר לאימונים מלאים ולא מן הנמנע כי יזכה לדקות משחק ביום שני.

במועדון חושבים להוסיף חיזוק ישראלי אחד לפחות עד לפתיחת הליגה ולכן מסאי דגו והבעלים איזי שרצקי סימנו שניים מהשחקנים של מכבי תל אביב: עדן קארצב ומתן חוזז. במועדון ציינו כי הכוונה היא בעיקר לצרף את הקשר האחורי הצעיר, שהושאל בעונה שעברה מהצהובים להפועל חדרה.

הצהובים קיוו לעשות טרייד, בעקבות העניין שלהם בעידן נחמיאס, אך שרצקי סירב ועדיין מאמין כי יוכל לשאול את קארצב העונה ואף יבקש את תג הרכישה בסיום העונה. גם מתן חוזז נמצא במקום גבוה ברשימות של דגו ולא מן הנמנע שגם הוא יגיע לקבוצה הצפונית.

גם עליו קריית שמונה לא מוותרת. מתן חוזז (מאור אלקסלסי)
גם עליו קריית שמונה לא מוותרת. מתן חוזז (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי