נורה אדומה: הפסד רביעי ברציפות להפועל תל אביב, 2:1 נגד נס ציונה

שחקני נס ציונה חוגגים
שחקני נס ציונה חוגגים | עדי אבישי

גם שער יתרון של קלאודמיר פריירה (21) לא הספיק לאדומים. גיא בדש איזן תוך שתי דקות (23), סיהאו טורה השלים את המהפך (70) ושלח את ניסו אביטן וחניכיו לעשות חושבים לקראת פתיחת הליגה

(גודל טקסט)

פתיחת העונה המאוד רעה של הפועל תל אביב נמשכה הערב (שני) כשהאדומים נכנעו 2:1 לסקציה נס ציונה באצטדיון המושבה. גם יתרון 0:1 לא הספיק לחניכיו של ניסו אביטן, שעדיין לא ניצחו תחת המאמן החדש. קלאודמיר פריירה היה זה שהעלה אותם על לוח התוצאות עם בעיטה חופשית נהדרת בדקה ה-21, אבל תוך שתי דקות בלבד גיא בדש איזן ובמחצית השנייה, למרות שהאורחים הגיעו ליותר מצבים, העולה החדשה השיגה את המהפך מרגליו של הנבחן סיהאו טורה.

הפועל תל אביב סימנה את הפלייאוף העליון כמטרה והליגה עוד לא התחילה, אבל היא תתקשה מאוד להגיע לשם אם תמשיך ביכולת הזו. האדומים לא רק איבדו יתרון, אלא גם היו מאוד לא רגועים מול השער והחמיצו את רוב המצבים שייצרו במחצית השנייה, עוד לפני שהיריבה הבקיעה את השער השני. כנראה שהסערה שהייתה במועדון בשבוע האחרון, סביב עומר דמארי ואוראל דגני, השפיעה גם על יכולתם של השחקנים.

העולה החדשה יכולה להיות מרוצה מכמה דברים: בראש ובראשונה הניצחון כמובן, שהיה הראשון שלה בגביע הטוטו. גם המהפך שביצעה הוא נקודה חיובית ובנוסף, הנבחן סיהאו טורה הרשים בגדול, כשיצר לא מעט מצבים ובסופו של דבר גם הבקיע את שער הניצחון. אחרי טבילת האש, הקבוצה מהמושבה תקווה להמשיך להשתפר לקראת תחילת הליגה בעוד שבועיים.



השבוע הסוער שעבר על האחים ניסנוב החמיר, עם הפסד רביעי ברציפות (עדי אבישי)
השבוע הסוער שעבר על האחים ניסנוב החמיר, עם הפסד רביעי ברציפות (עדי אבישי)


מהלך המשחק
כבר אחרי שלוש דקות פרנסיס קיירמה כמעט העלה את האורחים ליתרון, אחרי שעידן כהן פרץ באגף ומצא אותו ברחבה, אבל הקיצוני בעט לקורה. בדקה ה-18 נתן בנימין הגיע למצב הראשון של נס ציונה, אחרי שחלף על פני שחקן הגנה, אבל בעט ישירות לידיים של ינקו. דקה לאחר מכן, רומריק אטו קיבל את הצהוב הראשון במשחק. בדקה ה-21 הפועל תל אביב קיבלה כדור חופשי על סף הרחבה. קלאודמיר לא התכוון לוותר הפעם למאור בוזגלו וידע למה: הברזילאי שלח בעיטה אדירה, שפגעה במשקוף ונכנסה פנימה כשעומרי גלזר לא מספיק בכלל לזוז מהמקום, 0:1 להפועל תל אביב.


מומחה לבעיטות חופשיות. פריירה חוגג את השער עם בוזגלו (עדי אבישי)
מומחה לבעיטות חופשיות. פריירה חוגג את השער עם בוזגלו (עדי אבישי)


נס ציונה התאוששה מהר. סיהאו טורה חטף כדור, אילץ את ינקו לצאת אליו ומצא ברחבה את גיא בדש, שכבש ואיזן את התוצאה על 1:1 בדקה ה-23. בדקה ה-35 קלאודמיר מצא את רועי זיקרי, שבעט חזק ואילץ את גלזר להדוף לקרן. כעבור חמש דקות, טורה פרץ מימין ושלח את הרוחב לכיוונו של מזרחי, שנסגר טוב על ידי רז שלמה.


דקה לאחר מכן, הרמה של נחמיאס פגעה בשחקן אדום והגיע לרגליו של בנימין שבעט מ-16 מטרים ונעצר אצל ינקו. בדקה ה-43, שטיין בעט מרחוק ופגע ברז שלמה בדרך, אבל השוער הגיב בזמן והשתלט על הכדור. סאבין לילאי קיבל את הצהוב הראשון של האורחים על סף סיום המחצית, שממנה ירדו בקבוצות בשוויון 1:1.


התאוששו מהר. שחקני נס ציונה חוגגים את השער של בדש. (עדי אבישי)
התאוששו מהר. שחקני נס ציונה חוגגים את השער של בדש. (עדי אבישי)


הנבחן מרטין קוזנייקא עלה במקום נתן בנימין בפתיחת המחצית השנייה. אחרי 12 דקות יבשות, עידן כהן פרץ באגף ימין, חיפש את אלטמן שלא הצליח להשתלט והכדור הגיע לניר לקס, שבעט כדור שעבר קרוב מאוד לקורה. מיד לאחר מכן, מוטי ברשצקי החליף את רועי זיקרי. בדקה ה-59 גרופר שלח כדור רוחב מצד שמאל למאור בוזגלו שהגיח לבד לגמרי ברחבה, אבל הקשר פספס בגדול. יונתן לוי החליף את גיא בדש בדקה ה-60, במקביל לכניסה של ירין פרץ במקום דני גרופר בצד האדום.


בדקה ה-66 אופיר מזרחי מצא את יונתן לוי לבד לגמרי בצד שמאל. לוי בעט טוב, אבל ינקו הדף לקרן. בדקה ה-70 המהפך הושלם: רז שטיין שלח כדור לרחבה, אופיר מזרחי לא הצליח להשתלט עליו אבל סאייקו טורה הופיע מאחוריו ובעט פנימה, 1:2 לנס ציונה. בדקה ה-90 נס ציונה יצאה למתפרצת. אופק ביטון קיבל כדור מיונתן לוי ובעט חזק, אבל ינקו עצר פעם נוספת.


המהפך הושלם. אופיר מזרחי חוגג את השער עם סאייקו טורה (עדי אבישי)
המהפך הושלם. אופיר מזרחי חוגג את השער עם סיהאו טורה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי