טיבי, ברסקי וחוזז בתמונת ההרכב של מכבי ת"א נגד ק"ש

איתן טיבי
איתן טיבי | אודי ציטיאט, ליטא

לקראת משחק חצי גמר גביע הטוטו, המאמן איביץ' מתכנן מהפכה ב-11 כאשר הבלם בן ה-32 אמור לרשום דקות ראשונות, גם עטר ופרץ עשויים לפתוח. הקבוצה ויתרה על לינה באזור ותצא צפונה מחר בבוקר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הערב (שבת) אימון מסכם לפני היציאה צפונה מחר בבוקר לקראת המשחק נגד קריית שמונה בחצי גמר גביע הטוטו (ראשון, 19:00). במועדון אמרו כי בשל חופשת הקיץ והעובדה שמדובר באמצע חודש אוגוסט, לא ניתן היה למצוא בהתראה קצרה מקום לינה בצפון לכל הקבוצה ולכן הוחלט לצאת בסופו של דבר לכיוון קריית שמונה, רק ביום ראשון.

המאמן ולדימיר איביץ' צפוי לערוך שינויים רבים בהרכב ולתת מנוחה למספר שחקני ששיחקו לאחרונה בכל המשחקים באירופה, כמו דן גלזר ויונתן כהן. הבלם איתן טיבי, עשוי לערוך הופעת בכורה, כאשר אחד הבלמים ז'איר אמאדור או שחר פיבן ירדו לספסל.

צמד המגנים, אופיר דוידזאדה ומאור קנדיל שלא נכללו כלל בסגל למשחק בליטא, אמורים לפתוח, כאשר בקישור אמור דור פרץ לשוב להרכב אחרי שנכנס רק כמחליף נגד סודובה. גם רוסלן ברסקי עשוי לפתוח מחר בהרכב. בחלק הקדמי עשוי איביץ' לתת דקות לאלירן עטר, שלא שותף כלל בהפסד בליטא, כאשר גם ניק בלקמן ומתן חוזז בתמונת ה-11.


אלירן עטר. עשוי לפתוח נגד קריית שמונה (דני מרון)

הקפטן שרן ייני והחלוץ ארון שויינפלד, טרם החלימו מפציעותיהם והם עדין לא מתאמנים עם הקבוצה. גם שאר הפצועים, עומר אצילי, אייל גולסה ואורוש ניקוליץ', לא בסגל למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי