"ברטקוס צריך לקחת את עצמו בידיים כדי להישאר שוער ראשון"

דזוגאס ברטקוס
דזוגאס ברטקוס | מאור אלקסלסי

אחרי ההפסד 0:1 למכבי ת"א, בק"ש מביעים ביקורת כנגד השוער הליטאי שעלול לאבד את מקומו בהרכב. בראון ישוחח עם שרצקי לגבי עתידו, שי גולן: "הייתה חסרה לנו איכות בסיומת". הבלם הצעיר ירין דדו (17) חתם

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה יצאה באכזבה מחצי גמר גביע הטוטו אתמול (ראשון), לאחר ההפסד 1:0 למכבי תל אביב. בקבוצה היתה הרגשה כי הם לא נפלו מהאלופה ברוב חלקי המשחק ואף הגיעו למצבים, אבל שער שספגו באשמתו הישירה של דזוגאס ברטקוס גרם להדחתם מהמפעל למרות התקוות להעפיל לגמר.

זו לא היתה הטעות הראשון במפעל מצד השוער הליטאי, שהרשים בעונה שעברה, וגורמים במועדון טוענים כי יהיה נכון לתת הזדמנות גם לשוער השני גד עמוס. "ברטקוס צריך לקחת את עצמו בידיים ולהשתפר באופן מיידי כדי להישאר שוער ראשון. טעויות שעשה במהלך משחקי גביע הטוטו לא יעברו לסדר היום בליגה", אמר גורם בקריית שמונה. בכל מקרה, נראה כי מסאי דגו ימשיך לתת הזדמנות נוספת לשוער גם במחזור הראשון נגד בני יהודה.

מי שכן זכו למחמאות היו שחקני מרכז השדה, וביניהם הקשר הצעיר שי גולן שאמר לאחר המשחק: "היה לנו משחק טוב ואנחנו ממשיכים את הדרך שלנו מתחילת העונה. יש לנו קבוצה טובה ובמשחק הזה הייתה חסרה לנו איכות בסיומת. המטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון ואני שמח שאני נמצא כאן".

מסאי דגו. ייפגש עם שרצקי וינסה לצרף את קארצב (מאור אלקסלסי)
מסאי דגו. ייפגש עם שרצקי וינסה לצרף את קארצב (מאור אלקסלסי)

במהלך הימים הקרובים ייפגשו דגו ושרצקי ויבצעו ניסיון נוסף לצרף את הקשר עדן קארצב. מי שצפוי לעזוב את הקבוצה הוא הקשר וובה בראון, ששוב לא היה אתמול בסגל למשחק. הקשר מתכוון לשוחח עם הבעלים וביחד יקבלו החלטה לגבי עתידו.

בינתיים, הפועל קריית שמונה חושבת גם על דור העתיד והחתימה את הבלם ירין דדו בן ה-17 לשלוש עונות. דדו גדל במכבי חיפה ונחשב לבלם איכותי כאשר אף הצליח לכבוש שני שערים במדי הירוקים, כששיחק בקבוצת הנוער תחת הדרכתו של אריק בנאדו. בארבעת החודשים האחרונים אף התאמן בקבוצה הבוגרת. הבעלים איזי שרצקי זיהה את הפוטנציאל ודדו צפוי לחזק את קבוצת הנוער ובמקביל ישתלב גם בקבוצה הבוגרת. הבלם הצעיר רכש את כרטיס השחקן שלו תמורת 220,000 שקלים וחתם על החוזה בק"ש באמצעות סוכנו השחקן אסף וקנין.


דדו לצדו של קנין, עוד כשהבלם היה במכבי חיפה (אסף וקנין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי