אבוקסיס: "נכון שמאלמו פייבוריטית, אבל לא נוותר מראש"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | דני מרון

מאמן בני יהודה יודע שהמשימה תהיה קשה, אבל מאמין: "אפשר לעשות את זה". משה אוחיון, שהחליף את אוואט המורחק על הקווים: "לא רציתי לאמן בנסיבות כאלה". משפתי: "השער שלהם היה צריך להיפסל, הייתה עבירה"

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד הבטיחה הערב (שני) את המקום החמישי בגביע הטוטו ואת מענק 350 אלף השקלים, אחרי ניצחון על בני יהודה. הדרומיים יקוו להמשיך את היכולת הטובה בליגה, בעוד הכתומים, שנתנו מנוחה להרכב הראשון, ימשיכו לחלק הקריטי של השבוע – המפגש נגד מאלמו בפלייאוף מוקדמות הליגה האירופית.

יוסי אבוקסיס ידע להעריך את המאמץ של ההרכב המשני שלו: "לא ציפיתי ליותר, הצעירים והנבחנים עשו את המקסימום. פעם ראשונה שראיתי את חלקם, הם הפתיעו אותי, נתנו פה פייט גדול וסך הכל להגיע לפנדלים במשחק כזה, מול קבוצה בתקופה טובה כמו אשדוד, בהרכב מלא, די הופתעתי מהתוצאה".

מאלמו: "יש לנו טיסה מחר מוקדם, שבוע קריטי. זה חשוב למועדון ויהיה קשה מאוד, ברמות שאני לא זוכר. התחלנו להתכונן כבר, אנחנו מאמינים שאפשר".

הסיכויים: "זה נכון שהם פייבוריטים, אבל גם בעבר היו הפתעות נגדם. נכון שהם קבוצה מאומנת, במחזור 20 בליגה ועם הרבה משחקים באירופה, שחקנים בנבחרת דנמרק, שבדיה, איסלנד, סקנדינבים פיזיים, מהירים וחזקים, אבל אם נוותר מראש אז למה לנסוע? אנחנו נוסעים במטרה להשיג תוצאה טובה ובאמונה שאפשר לעשות את זה".

העומס: "בשלב הזה אין ברירה, לבכות זה לא התפקיד שלנו. צריך להתאושש ולהמשיך להתכונן למשחק הבא. זה החיים בכדורגל, אנחנו הבאנו את זה על עצמנו. נמשיך לעשות את המקסמיום גם נגד קריית שמונה".

מתרגש מהחזרה לבלומפילד? "מאוד, זה מגרש שגדלתי עליו כילד ואוהד ביציע. אני עוד זוכר איך הוא היה נראה פעם, מאמין שנזכה לראות את החידושים כבר במשחק הקרוב. זה האצטדיון אולי הכי גדול בארץ מבחינת אווירה, למרות שמאז קמו כמה אחרים".

הפנים למשחק הגורלי נגד מאלמו. יוסי אבוקסיס (אריאל שלום)
הפנים למשחק הגורלי נגד מאלמו. יוסי אבוקסיס (אריאל שלום)

משה אוחיון, שאימן במחצית השנייה במקום רוני אוואט שהורחק, היה שבע רצון מהמקום חמישי: "משחק די נחמד. גביע הטוטו הוא הכנה טובה לליגה, תמיד כיף לנצח, גם במשחקי אימון ובגביע הטוטו. זה חשוב לאווירה ולשחקנים. אנחנו מבסוטים ועם הפנים לליגה".

הרגיש טוב לחזור לקווים? "לא רציתי שזה יהיה בנסיבות כאלה, אני חושב שעשיתי עבודה טובה מבחינת מה שרוני ביקש. הכי חשוב שניצחנו וכולם שמחים".

ההרחקה של אוואט: "לא יודע מה קרה לשופט, למה החליט להוציא לו אדום. אני מקווה שהוא יחזור במהרה לעמוד על הקווים".

יגיע חיזוק? "יש לנו קבוצה חזקה מאוד, גם הגנה וגם התקפה. נראה ביחד מה אנחנו עושים, הקבוצה מאוזנת, חבל להרוס את המרקם החברתי"

מוכנים לליגה? "לפי גביע הטוטו כן, הקבוצה נראית מוכנה בחלק ההתקפי, גם בהגנה במחצית השנייה שיחקנו טוב יותר, בני יהודה לא הגיעה למצבים. מקווים להמשיך ככה בליגה".

משה אוחיון דאג להוביל את הקבוצה לניצחון אחרי ההרחקה של רוני אוואט. (לירון מולדובן)
משה אוחיון דאג להוביל את הקבוצה לניצחון אחרי ההרחקה של רוני אוואט. (לירון מולדובן)

רועי משפתי, שעצר פנדל ועזר לקבוצתו להשיג את המקום החמישי: "היה משחק הפכפך, התחלנו עם גול שלא היה צריך להיות. הייתה צריכה להישרק עבירה, אבל זה חלק מהמשחק ואני שמח שחזרנו וניצחנו בפנדלים".

סיום גביע הטוטו בטעם טוב: "זה חשוב וכיף לנצח אפילו שזה גביע הטוטו. עבר עלינו קיץ טוב, הרבה שחקנים חדשים הגיעו ואנחנו מחוברים ובעזרת השם נקווה לפתוח טוב בליגה".

הקיפוח מצד השופטים: "בשער יצאתי כרגיל, תפסתי את הכדור, אלו בעט לי ביד והמשיך. אפילו לא ידע אם להבקיע או לא. אבל זה חלק מהמשחק, שופטים טועים לפעמים. ביום שבת יהיה VAR וזה כנראה יפסיק".

הכניסה לנעליו גדולות של ג'ראפי: "יואב עשה פה עבודה טובה, אבל עכשיו העמדה שלי ואני מוכן להיות שוער ראשון. בעזרת השם נעשה עונה טובה. פלייאוף עליון? מוקדם להציב מטרות, נקווה להמשיך את היכולת מגביע הטוטו".

נכנס לנעליו הגדולות של יואב ג'ראפי. רועי משפתי. (דני מרון)
נכנס לנעליו הגדולות של יואב ג'ראפי. רועי משפתי. (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי