עידן נחמיאס סובל מקרע ברצועה הצולבת

play
נאלץ לצאת. נחמיאס הפצוע | דני מרון
תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 0:2 02:37

בלם מכבי תל אביב עבר MRI אחרי שנפצע ב-0:2 על הפועל ירושלים ואובחן עם פגיעה חמורה. יונתן כהן סיכם: "יש ממני ציפיות, אוהב את הלחץ". זיו אריה: "לא אוהב להפסיד, מרוצה מהילדים ששיחקו"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

קבוצות ליגת העל ממשיכות בהכנות לקראת משחקי הגביע וחזרת הגביע, והערב (רביעי) ערכו מעין חזרה גנרלית במשחק רשמי. מכבי תל אביב והפועל ירושלים נפגשו לקרב על מקומות 7-8 בגביע הטוטו, בו יצאו הצהובים עם ידם על העליונה עם 0:2 משערים של פארפה גיאגון וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של עידן נחמיאס. הבלם הצהוב נפצע בברכו והוחלף כבר במחצית הראשונה. לאחר מכן נקלח לצילומים בבית החולים, שם התגלה בבדיקת ה-MRI כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת שישבית אותו לתקופה ארוכה.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב
ועכשיו לגביע. איביץ' | דני מרון

המאמן המנצח ולאדן איביץ' אמר בסיום: "זה היה משחק ההכנה האחרון שלנו, השלישי, ואני מרוצה. אני חושב שאנחנו מוכנים לקראת יום ראשון וצריך להראות את זה. ב-45 הדקות הראשונות הפועל ירושלים הייתה עדיפה, היא שלטה במשחק והגיעה למצבים. אנחנו כבשנו בהזדמנות האחת שלנו, זה היה קצת חסר מזל עבורם, אבל לפעמים שער כזה נותן לך ביטחון. במחצית השנייה היינו עדיפים, שלטנו, לא אפשרנו לירושלים אף הזדמנות. נצטרך לקחת את הדברים הטובים והפחות טובים, ולהשתפר. נצטרך להיות מוכנים להילחם, משחק אחר משחק. נחמיאס? התאכזבנו מאוד מהפציעה שלו".

יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב
רוצה לחזור לעניינים. יונתן כהן | דני מרון

יונתן כהן, שפתח בהרכב לראשונה מאז החזרה למכבי תל אביב, הוסיף: "אני רוצה קודם כל לאחל החלמה מהירה לעידן נחמיאס, אני מקווה שירגיש טוב. היה לי כיף גדול, אני מרגיש פה בבית, זה לא סוד, חזרתי למכבי תל אביב כי זה המקום שלי בארץ. לא היה לי ספק שאם אחזור, זה יהיה לפה. בהתחלה הייתי קצת פצוע ולקח זמן להיכנס לכושר, אבל עבדתי במחנה האימונים, הכרתי את השחקנים יותר ויותר ואני מרגיש מצוין. הייתה פגרה לכל דבר, חזרנו מלאי אנרגיות ותשוקה, היה מחנה טוב ותנאים ברמה הכי גבוהה שיש. אנחנו מתים להתחיל. בקדנציה הקודמת התמודדתי עם הלחץ טוב מאוד, אני אוהב אותו, זה מראה שסומכים עלי ושיש עלי ציפיות. אני מרגיש מצוין ומקווה לחזור כמה שיותר מהר ולעזור לקבוצה".

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים
חצי מרוצה. זיו אריה | דני מרון

זיו אריה סיכם: "אני מתבאס שהפסדנו, במחצית הראשונה נראינו באמת טוב. גם בחצי השני היו מצבים טובים, אני לא אוהב להפסיד אבל מרוצה מאוד מהילדים ששיחקו. אני לא יודע איך אנחנו חוזרים מהפגרה, התאמנו טוב, היה לנו מחנה. יש לנו משחק קשה מאוד מול מכבי פתח תקוה ואז חוזרים לליגה. אין לי פה הרכב ראשון ושני, יש פה סגל טוב ושחקנים שמגיע להם לשחק, החבר'ה שלי הרוויחו את זה".