ברדה: "שאפי לא היה צריך להגיב כך, האדום שינה את המשחק"

play
מצפה לקבל חיזוק. אליניב ברדה | ברני ארדוב
תואר לאחר 40 שנה: מכבי נתניה ניצחה את הפועל ב"ש וזכתה בגביע הטוטו 03:58

מאמן הפועל באר שבע על השיפוט: "כל השריקות הקטנות היו נגדנו, צריכים לשמור על שאפי". הודה: "טעיתי עם החילוף במחצית"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע התקשתה הערב (רביעי) עם הרחקות של שאפי סוליימאנוב והלדר לופס לקראת הסיום, נהנתה מהצלת פנדל דרמטית של אריאל הרוש, אך לאחר 90 דקות מאופסות בגמר, הפסידה בדו קרב מהנקודה הלבנה 5:4 למכבי נתניה שזכתה בגביע הטוטו.

המאמן אליניב ברדה סיכם: "מאכזב, אכזרי. פנדלים זה תמיד אכזרי, יום אחד אתה מנצח ויום אחר מפסיד. כשאתה ב-10 שחקנים ואחרי חילוף במחצית, אז עדיף להגיע לפנדלים. טעיתי עם החילוף במחצית. אחר כך הלכנו אחורה והצלחנו להגיע לפנדלים, אבל הפעם לא ניצחנו. פנדלים זה מזל, נרים את הראש. לא היה פה כדורגל היום, היה קרב חפירות ומכות במשחק מאוד אגרסיבי".

רמזי ספורי שחקן הפועל באר שבע מאוכזב עם המאמן אליניב ברדה
מצפה לקבל חיזוק. אליניב ברדה עם רמזי ספורי בסיום | ברני ארדוב

על השיפוט אמר ברדה: "שאפי זה השחקן שהוסיף עליו הכי הרבה עבירות בליגה, צריכים לדעת לשמור עליו. הוא לא היה צריך להגיב, אבל הייתה בו כניסה לקרסול. זה לא מצדיק את מה שעשה, הוא השאיר את החברים שלו ב-10 שחקנים וזה שינה את המשחק. כל השריקות הקטנות היו נגדנו, הם היו צריכים לקבל שני צהובים ב-20 הדקות הראשונות ובמקום זה אנחנו קיבלנו שניים. זה משפיע. ועדיין היינו צריכים להגיב אחרת".

על החלון: "כולם יודעים מה חסר לנו, אמרתי מה אני צריך. אני רוצה שננצח ומקווה שניראה יותר טוב ביום ראשון. הדברים לא תלויים בנו, ננסה להיות שם עד הסוף במאבק האליפות".

אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע
יש יריבות סמויה. אריאל הרוש | ברני ארדוב

אריאל הרוש, שעצר פנדל בתוספת הזמן אבל לא בדו-קרב: "ידעתי שאם אעצור תהיה שמחה אדירה, אבל שאם לא ננצח בפנדלים זה לא יהיה שווה. הם בעטו פנדלים טובים, אנחנו החטאנו אחד וזה מה שחשוב. לא אוהב להתעסק עם שופטים, מכבד את ההחלטות שלהם, צריכים להסתכל על עצמנו. בגלל האדום הם שלטו יותר במשחק, עמדנו יפה ב-10 שחקנים, הפנדלים זה חלק מהכדורגל. בתקופה שאליניב ברדה כאן לקחנו מספיק תארים, היום זה על חודו של מחט. באר שבע קבוצה מצוינת, יכולה ללכת עד הסוף".

על היריבות עם נתניה אמר: "זה לא עוד משחק בליגת העל, יש יריבות סמויה, או שהיא כבר לא סמויה. זה ספורטיבי וצריך להישאר כך, ניסינו להימנע מאלימות כי זה לא מה שאנחנו רוצים. מקווה שננצח אותם בראשון כי זה הכי חשוב כרגע"