דן רומן "ידע שיהיה קשה" ומביט לבראגה: "ניקח מפה את האופי"

play
דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה | דני מרון
מכבי תל אביב זכתה באלוף האלופים עם 0:2 על מכבי פ"ת, שער נפלא לזהבי 02:44

מאמן מכבי פתח תקוה לא התרגש מההפסד למכבי תל אביב ב"אלוף האלופים": "אנחנו עוד בונים את הסגל". שטור: "לא היינו מספיק טובים"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה סיימה את העונה שעברה עם זכייה בגביע המדינה, שלאחר זמן לא רב גם חילופי המאמנים בליגת העל גרמו לרן קוז'וך להדרים להפועל באר שבע, ודן רומן מונה למאמן מחזיקת הגביע. הערב (שני) המבחן הראשון שלו היה במשחק "אלוף האלופים" נגד מכבי תל אביב, אבל פתח תקוה הפסידה 2:0 ולמעשה הודחה גם מגביע הטוטו.

בשבוע הבא מחזיקת הגביע תפגוש את בראגה במוקדמות הליגה האירופית, והמאמן יודע שדברים יצטרכו להשתנות לקראת המשחק: "ידענו שזה יהיה משחק קשה, זה בשלב מוקדם של העונה. השחקנים החזיקו וידעו להתמודד גם ברגעים הקשים. ניקח את האופי, ננתח את המשחק אחרי זה. מה חסר לנו? אנחנו בונים כרגע את הסגל. ברור שהקבוצה הזאת תתחזק, אנחנו רוצים קבוצה תחרותית. יש לנו עשרה ימים להתכונן לבראגה בשביל לבוא ולתת הופעה טובה. הציפיות לעונה הזאת? חושבים קודם על סגנון המשחק. חשוב לנו לשחק את הכדורגל שלנו, רוצים להיות קבוצה שתוכל לנצח כל קבוצה אחרת בכל מגרש".

דן רומן מאמן מכבי פתח תקוה
קיווה להתחיל אחרת, אבל מוכן להמשך. דן רומן | דני מרון

לוקה שטור הוסיף בסיום: "לא ידענו למה לצפות, יש פה כמה שחקנים חדשים ונצטרך לנתח את הדברים. אנחנו זקוקים לעוד זמן ביחד, לא היינו מספיק טובים. יש לנו עוד עשרה ימים להתכונן לאירופה, זה יהיה משחק אחר. בראגה זאת קבוצה שרגילה לשחק ברמה של ליגת האלופות".

עוד באותו נושא: מכבי פתח תקוה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי