אצטדיון גרין המחודש בנוף הגליל נחנך

אצטדיון גרין המחודש בנוף הגליל
אצטדיון גרין המחודש בנוף הגליל |

בטקס מצומצם ללא קהל בעקבות נגיף קורונה, נערך טקס קביעת המזוזה והתקיים המשחק הראשון במגרש שחודש וכעת עומד בדרישות ליגת העל ומשחקים בינלאומיים

(גודל טקסט)

יום לאחר קבלת האישורים הסופיים להפעלת אצטדיון "גרין", נערך אמש (חמישי) משחק הבכורה במגרש המחודש בנוף הגליל, כאשר על כר הדשא הבוהק בירוק עלו שחקני הפועל נוף הגליל והפועל עכו.

המשחק התקיים ללא קהל בגלל הקורונה. אבל ההתרגשות הייתה גדולה והורגשה היטב – לא רק על כר הדשא החדש, אלא כבר שעה קודם לכן, כשנקבעה המזוזה במבנה החדש והמפואר שהוקם במתחם האצטדיון.

המבנה מתפרש על פני חמש קומות וכולל חדרי הלבשה, עמדת צפיה VIP, חדר תקשורת, אולם כנסים, חדר מאמן ומשרדי מינהלה. בשל הקורונה, גם טקס קביעת המזוזה נערך במתכונת מצומצמת מאוד בהשתתפות ראש העיר רונן פלוט, רב העיר ישעיהו הרצל, נציגי העירייה, מינהלת הכדורגל וראשי האצטדיון והקבוצה.

טקס קביעת המזוזה באצטדיון גרין המחודש
טקס קביעת המזוזה באצטדיון גרין המחודש |

ראש העיר פלוט אמר בטקס כי זהו כבוד גדול לנוף הגליל להיות העיר הרביעית בצפון שמעמידה מתקן ברמה אירופאית העומד בדרישות לקיום משחקים בינלאומיים וליגת העל. הוא ציין כי רק לפני שנה סבל המתקן מליקויים קשים בגינם התקשה לקבל אפילו אישור למשחקים בליגה הלאומית: אני לא מכיר הרבה ערים שהכשירו אצטדיון לליגת העל כשאין להם עדיין קבוצה בליגת העל ואני עוד יותר לא מכיר ערים שעשו זאת בתוך שנה בלבד, שנה מאתגרת שבתוכה חודשים ארוכים של קורונה", אמר פלוט.

עוד אמר ראש העיר: "שיפוץ האצטדיון הוא פלא שהתרחש כנגד כל הסיכויים והצלחתו היא הוכחה מוחצת שאין דבר העומד כנגד הרצון, הנחישות והאמונה בצדקת הדרך". פלוט הודה לשותפיו להצלחת הפרויקט – מפעל הפיס, הטוטו ומשרד התרבות והספורט. כמו כן הודה לראשי המנהלת והתאחדות הכדורגל שליוו באופן אישי את הפרויקט, תמכו וסייע ולאנשי האצטדיון, הקבוצה ואנשי העירייה שהוציאו את הפרויקט לפועל והיו שותפים להצלחתו.

אצטדיון גרין המחודש
אצטדיון גרין המחודש |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי