שועה יפתח, התלבטות בין שרי לעוואד. לביא: "מצפה עבודה קשה"

ירדן שועה
ירדן שועה | דני מרון

החלוץ הצעיר תורגל בהרכב מכבי חיפה לקראת ק"ש בראשון, בכר לא החליט האם לפתוח עם ההולנדי שהחל את האימונים רק לפני מספר ימים. הקפטן: "לרגע אחד לא מובן לי מאליו שאני נמצא כאן"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עם המון ציפיות, מכבי חיפה תפתח מחר (ראשון) את עונת 2020/21 רשמית כשתפגוש את עירוני קריית שמונה בחוץ במחזור הפתיחה של שלב הבתים של גביע הטוטו (21:00). הירוקים חוו בעונה החולפת תחת מרקו בלבול הרבה רגעים משמחים, ובמקביל גם אכזבות, בעיקר במפגשים מול מכבי תל אביב.

כעת, עידן ברק בכר ייצא לדרך כשעל המאמן מוטלת המשימה אדירה המשקל – החזרת צלחת האליפות לכרמל. הקבוצה ממשיכה במחנה האימונים שלה, ואתמול זכו השחקנים לערב גיבוש בו כיכבו הצעירים השוער שריף כיוף והקשר מאור לוי. היום תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת מול קריית שמונה כאשר המאמן ברק בכר צפוי לתת קרדיט לרוב ההרכב שפתח בשבוע שעבר בניצחון 1:10 על קבוצת הנוער.

כידוע, טרנט סיינסבורי שפצוע במפשעה נזקק למספר ימי מנוחה משמע עופרי ארד ועאיד חבשי יפתחו במרכז ההגנה. אחת ההתלבטויות של בכר היא האם לפתוח עם צ'רון שרי, שחזר להתאמן עם הקבוצה רק לפני מספר ימים. אם ההולנדי יתחיל על הספסל, ירדן שועה מתחת לשני החלוצים מוחמד עוואד וניקיטה רוקאביצה. במהלך האימון המסכם עשרות אוהדים, הגיעו הערב לאימון הקבוצה, ועודדו את השחקנים לקראת המשחק הרשמי הראשון מחר בקריית שמונה.

ברק בכר | האתר הרשמי של מכבי חיפה

בינתיים, מי שדיבר לקראת ההתמודדות מול הקבוצה של קובי רפואה הוא נטע לביא. הקפטן, שיחגוג בקרוב 24, פותח עונה שישית בקבוצה הבוגרת של מכבי חיפה ובעונה החולפת ביצע קפיצת מדרגה גדולה.

"התרגשות גדולה כל פעם מחדש לפתוח עונה במועדון הזה", אמר לביא. "לרגע אחד זה לא מובן לי מאליו שאני נמצא פה ואני שמח מאוד על כך. אנחנו מתחילים עונה חדשה, אך טיפה שונה, כי אנחנו יודעים שאנחנו מתחילים שוב בלי הקהל. זה נורא חסר לנו, אבל אנחנו צריכים לדעת לשמח אותם מרחוק ולקוות שהם יחזרו אלינו בקרוב".

"בעונה שעברה חווינו חוויות אדירות מבחינת כדורגל והחזרנו את הקהל לשמוח יחד איתנו במגרשים. נכון שהעונה זה יהיה שונה וגם מצפה לנו עבודה מאוד קשה עם הצוות המקצועי החדש. אבל שוב, כמו בכל עונה, יש התרגשות מדהימה מההתחלה ונעבוד מאוד קשה על מנת לשמח את האוהדים".

גם מאמן הקבוצה, ברק בכר, לו יהיה זה המשחק הראשון על הקווים, דיבר לקראת המשחק: "התחלנו את מחנה האימון, השחקנים עובדים קשה, הצוות והסגל מתחברים ואני מרוצה עד כה. השנה באופן שונה, משחקי גביע הטוטו הם בעצם כמו משחקי אימון עבור הקבוצות לקראת הליגה. המטרה היא כמובן, לתרגל מספר דברים אך יחד עם זאת מדובר במפעל תחרותי ולתוצאות חשיבות. נעשה הכל לנצח במשחק חוץ לא פשוט בקריית שמונה ובמקביל לתרגל ולדייק את ההכנה לקראת הליגה".

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, עאיד חבשי, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, צ'רון שרי (מוחמד עוואד), ירדן שועה, ניקיטה רוקאביצה.

נטע לביא | האתר הרשמי של מכבי חיפה
דרור שמשון, שחקני מכבי חיפה | מכבי חיפה, רשמי
נטע לביא, אעיד חבשי, עופרי ארד, ירדן שועה, צ'רון שרי | מכבי חיפה, רשמי

לחצו לכל החדשות, העדכונים, הסרטונים והנתונים של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי