פתיחה חיובית: 0:1 להפועל ת"א על אשדוד בגביע הטוטו

אחרי שבעונה שעברה הפסידו בכל המשחקים במפעל, האדומים סימנו וי על ההתמודדות הראשונה לעונת 2020/21. אלטמן כבש מהנקודה הלבנה את שער הניצחון, כהן הורחק אצל הדרומיים. בן זקן נפצע בשלב מוקדם

(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בכדורגל הישראלי נפתחה היום (שבת) רשמית עם משחקי גביע הטוטו, כאשר בהתמודדות הראשונה הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את מ.ס. אשדוד. עומרי אלטמן, לראשונה כהקפטן הקבוע של האדומים, כבש את שער הניצחון מהנקודה הלבנה.

בשונה מהעונה שעברה, הפועל ת"א צלחה את המבחן הראשונה שלה לעונה. כזכור, בחודש אוגוסט שעבר זה היה ניסו אביטן על הקווים, אשר הפסיד בכל המשחקים אותם ניהל בגביע הטוטו, רצף שהמשיך גם למשחקי הליגה.

הערב, הרוחות כבר היו אחרות ובהרכב של ניר קלינגר ניתן היה למצוא את החלוץ שחר הירש, שרק אתמול חתם על חוזה במועדון וחזר מקרע ברצועה הצולבת. בנוסף, השוער רוי ברנס פתח בין הקורות, בשל העובדה שארנסטס שטקוס טרם עבר בבקרה התקציבית.

עומרי אלטמן | לירון מולדובן

מנגד, הקבוצה הדרומית התייצבה למשחק הביתי עם מוחמד כנעאן ודין דוד בחוד, כאשר גם שלו הרוש קיבל את הקרדיט מרן בן שמעון. כיאה לפתיחת עונה, קצב המשחק לא היה גבוה במשך דקות רבות, ומספר רב של שחקנים שותפו מהספסלים, כולל שחקני הרכש החדשים של קלינגר – לבאן קוטליה, ארמנדו קופר ועומר בראון.

כאמור, מלך השערים בעונה החולפת אלטמן היה האיש שהעניק לה את הניצחון, כאשר הכניע את רועי משפתי עם פנדל מדויק בדקה ה-24. החלוץ הוא גם זה שסחט את העבירה, לאחר שהוכשל ברחבה על ידי גיל כהן, שספג כריס אדום ישיר.

עוד לפני השער שספגה, המארחת איבדה את הקפטן שלה טום בן זקן בדקה ה-13 בעקבות פציעה בגבו, אשר הכריחה את בן שמעון לבצע חילוף מוקדם מהצפוי. ביום שלישי הקרוב הפועל ת"א תפגוש את בית"ר ירושלים במחזור הבא של המפעל, אשדוד תשחק במקביל נגד בני יהודה.

רן בן שמעון | לירון מולדובן

הרכבים

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, זוהר זסנו, טום בן זקן (מור עדרי, 13, ננאד סנטקוביץ', 57), גיל כהן, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל (שלומי אזולאי, 67), רועי גורדנה, מוחמד כנעאן (ניר ברדע, 57), שלו הרוש, סמואל אלאבי (שגיב יחזקאל, 76), דין דוד.

הפועל תל אביב: רוי ברנס, ניב סרדל, איאד אבו עביד, רז שלמה, דני גרופר, דורון ליידנר (עומר בראון, 85), עמנואל בואטנג (ארמנדו קופר, 46), שי אייזן, אילי תמם (עמית מאיר, 72), שחר הירש (עדן הרשקוביץ', 46), עומרי אלטמן (לבאן קוטליה, 77).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי