אוראל פנתה לנתניה בנוגע למלמד, אביב אברהם האריך את חוזהו עד 2023

הקבוצה הרוסית בה שיחק תמוז רוצה לזמן את החלוץ למבחנים אך המו"מ תקוע משום שהקבוצה מעיר היהלומים דורשת החתמה מיידית. הקשר האריך את חוזהו בשנתיים נוספות. אלמוג כהן סובל רק ממתיחה בגיד הברך

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה פתחו אמש (שבת) את הקדנציה של המאמן ההולנדי ריימונד אטוולד ברגל ימים עם ניצחון משכנע 0:3 על הפועל כפר סבא. שיטת המשחק 4-3-3 – בה מאמין ההולנדי – הוכיחה את עצמה לפחות בבכורה, כאשר חן עזרא, יונס מלאדה ורוי קורין היו מהבולטים כאשר בנתניה מנסים בכל זאת לצנן את ההתלהבות.

"קשה לדעת אם המשחק הזה הוא מדד כי זה גם היה מול סגל חסר של כפר סבא וגם משחק בלי לחץ, אבל המשחק הזה גורם לרושם שיכול להיות לנו יתרון על קבוצות התחתית", אמרו שחקנים במועדון.

הקפטן אלמוג כהן הוחלף אמש במהלך המחצית הראשונה לאחר שנאנק מכאבים והתקשה לדרוך על רגלו. לשמחתו ולשמחת המועדון, הקפטן עבר היום בדיקת אולטרסאונד ששללה קרע ברצועה הצולבת וגילתה מתיחה בגיד הברך, מה שאומר כי הקשר יוכל לשוב לאימונים בשבוע הבא. אביב אברהם, שהוחלף גם כן עקב רגישות בשריר הירך האחורי, לא סובל מפגיעה חמורה ויהיה כשיר למשחק ביום שלישי מול מכבי פתח תקווה.

בינתיים, ולמרות שהוחזר לתכניות על ידי המאמן ריימונד אטוולד, החלוץ גיא מלמד עדיין מכוון לחו"ל. לספורט1 נודע לראשונה, שבשבועות האחרונים פנתה רשמית קבוצת אוראל רוסית, למכבי נתניה, במטרה שהחלוץ יגיע למספר ימי התרשמות במדינה לפני חתימה.

אלמוג כהן מאוכזב
אלמוג כהן | דני מרון

הרוסים העבירו פקס לקבוצה, כאשר בשלב זה נתניה שוללת התרשמות ומעוניינת בחתימה מידית, כאשר נכון לרגע זה, הדבר מונע את התקדמות המגעים. מלמד זוכה גם להתעניינות מפולין, כשבמהלך השבוע הקרוב צפויות להיות התפתחויות בעניינו.

מנגד, הקשר אביב אברהם האריך את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות עד 2023 באמצעות סוכנו אדם קידן. בנתניה ממשיכים בניסיונות לחזק את הקבוצה, כאשר מלבד הרצון לצרף שחקן כנף עם רגל טבעית, ההערכות הן שלחלק ההגנתי יצורפו שני בלמים זרים כאשר המאמן ריימונד אטוולד ביקש שהשניים יוכלו לשחק במידת הצורך גם כמגנים, כל אחד בצד הרלוונטי.

נכון לרגע זה, לא חלה התקדמות בין המועדון לצוות המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לגבי הסכם הפיצוי, כאשר נכון לרגע זה, קיים סיכוי שהצדדים יילכו לבוררות.

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'. ילכו לבוררות? | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי