סיינסבורי מחפש קבוצה: "אם בכר ישפר את ההגנה, השמיים הם הגבול"

טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה רוצה לצרף בלם חדש, אך לא תשחרר את האוסטרלי עד שתמצא מחליף מתאים. בסביבת השחקן כבר החלו לבחון עבורו אופציות. אשכנזי ושועה צפויים לפתוח מול קריית שמונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

למרת פגרה קצרה במיוחד בגלל הקורונה, התרגשות גדולה מאוד במכבי חיפה לקראת משחק פתיחת עונת 2020/21, שייערך הערב (ראשון ב-21:00) מול קריית שמונה המתחדשת של קובי רפואה בגביע הטוטו.

למרות שהמפעל השלישי בחשיבותו כבר החל, מכבי חיפה נמצאת בעיצומו של מחנה אימונים שיימשך עד יום שישי ובין לבין תפגוש הקבוצה מהכרמל את העולה החדשה בני סכנין למשחק הכנה שמטרתו הסרת חלודה.

בימים האחרונים ערך המאמן ברק בכר מספר אסיפות לשחקנים ועבד בעיקר על משחק ההגנה ויציאה נכונה קדימה. "ההתקפה שלנו עבדה כמו מכונה בעונה שעברה. אם בכר יצליח לשפר את הפן ההגנתי, השמיים הם הגבול", אמרו במכבי חיפה.

ברק בכר. מחפש קשר | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מי שלא ייקח חלק במשחק הערב הוא טרנט סיינבורי שעזב את המחנה ביום שישי בגלל פציעה. כידוע, האוסטרלי עשוי לעזוב בקרוב את מכבי חיפה, שמחפשת בלם חדש. עם זאת, במועדון לא מתכוונים לשחרר את סיינסבורי עד אשר יימצא מחליף. האוסטרלי, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, מבין את הלך הרוח ובסביבתו כבר החלו לחפש לו קבוצה חדשה.

מי שנמצא כל הזמן בראש של ברק בכר הוא החלוץ ירדן שועה, שמבין כי המאמן החדש מתכוון להעניק לו קרדיט רב מבחינה מקצועית, זאת בהנחה שהוא ישמור על גישה מקצוענית בכל הפרמטרים ולא יבצע עבירות משמעת.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, עופרי ארד, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, דולב חזיזה, מוחמד עוואד, ירדן שועה, ניקיטה רוקאביצה.

טרנט סיינסבורי | מאור אלקסלסי

לחצו לכל החדשות, העדכונים, הסרטונים והנתונים של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי