קאמבק מוצלח: 0:2 לבני סכנין על הפועל חיפה

איהאב שאמי
איהאב שאמי | מאור אלקסלסי

ליגת העל תצא לדרך רק בסוף החודש, אך העולה הטרייה עברה בהצלחה את המחזור הראשון בגביע הטוטו הודות לשערים של ג'אבר (2) ושאמי (52)

(גודל טקסט)

הפועל חיפה הייתה אחת ההפתעות היותר נעימות בעונה שעברה בליגת העל והצליחה להתברג בין שש הראשונות, אבל את המחזור הראשון של גביע בטוטו בעונת 2020/21 היא לא תרצה לזכור: במגרשה הביתי, ללא קהל כמובן, נכנעה החבורה של חיים סילבס 2:0 לבני סכנין, מי שסיימה במקום השני בליגה הלאומית ושבה לליגה הבכירה אחרי היעדרות של שנה אחת בלבד.

הפועל חיפה עדיין חסרה מספר שחקנים וביניהם יסמין בוריץ' ושחקני הרכש רז שטיין ועידו לוי שטרם עברו בבקרה התקציבית וישבו ביציע, אולם וויליאם אגאדה, שהעדיף לעבור לצד האדום של הכרמל, פתח בהרכב על תקן נבחן ולא ניצל את ההזדמנויות אליהם הגיע, במשחק בו הקבוצה לא השכילה לאיים יתר על המידה על מחמוד קנדיל בשער האורחת.

לעומת זאת, העולה החדשה בני סכנין בהחלט יכולה להיות מרוצה ממשחק החזרה שלה, גם אם מדובר בגביע הטוטו. עטאא ג'אבר כבש כבר בדקה השנייה, רן קדוש נכנע בפעם השנייה בדקה ה-52 כאשר בעיטה של איהאב שאמי פגעה במגן, שינתה כיוון וקבעה את תוצאת המשחק. 0:2 לבני סכנין בסיום.

עטאא ג'אבר
עטאא ג'אבר | מאור אלקסלסי
וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי