שביט: "קשה לי עם הפורמט הקיים, שיחקו הרכבים הארדקור"

אלדד שביט
אלדד שביט | מאור אלקסלסי

מאמן בני סכנין טען לאחר ה-0:2 על הפועל חיפה בפתיחת גביע הטוטו: "אני מרוצה מהניצחון ולא מקטין אותו, אבל רוצה שהמשחקים האלו יהיו אינדיקציה". סילבס: "מקווה שמחר כולם יעברו בבקרה, הייתה הופעה לא טובה"

(גודל טקסט)

נכון שמדובר בגביע הטוטו, אבל נראה היה שבני סכנין בהחלט הייתה יכולה להיות מרוצה ממשחק החזרה שלה לאחר עונה בליגה הלאומית. הקבוצה של אלדד שביט גברה בסמי עופר 0:2 על הפועל חיפה, קבוצה שסיימה את העונה שעברה בפלייאוף העליון בליגת העל, אבל למרות כל זאת – בסיום המשחק שני המאמנים הביעו את אכזבתם מהמצב הקיים.

אלדד שביט, שזכה למחמאות על הופעת קבוצתו, דווקא אמר: "מאכזב אותי הפורמט של גביע הטוטו, מאוד קשה לנו איתו. הבאנו ארבעה זרים שנמצאים בבידוד והמשחקים האלו הם לא אינדיקציה – שתי הקבוצות שיחקו עם הרכבים שהם 'מיקס הארדקור', נקרא לזה ככה. אני מרוצה מהניצחון ולא מקטין אותו, אבל אני רוצה שהמשחקים יהוו אינדיקציה ושאני אוכל לשתף את כולם ולהרגיש טוב עם ההכנה שלנו. זה קצת מעיב על הניצחון מבחינתי".

על המטרות לעונה הוסיף שביט: "אנחנו רוצים לתקוע יתד בליגה ולהישאר בסופו של דבר בליגת העל. אפשר לכוון תוך כדי תנועה, אבל בטח שלא עכשיו. כרגע אני אפילו לא יודע מי זו הקבוצה שלי".

עטאא ג'אבר
עטאא ג'אבר | מאור אלקסלסי

חיים סילבס אמנם היה פחות נחרץ, אך טען: "זה כמו משחק הכנה בשבילנו. בסופו של דבר זו הייתה הזדמנות טובה לראות שחקנים שבדרך כלל לא משחקים, אבל בוודאי שיש אכזבה להתחיל משחק עם ספיגת שער. יש הרבה מאוד דברים לתקן וטוב שרואים את זה כבר עכשיו. נחכה למשחק הבא בעוד שלושה ימים".

אם השחקנים הגיעו ללא חשק בעקבות השיחות על קיצוץ נוסף בשכר: "זה לא השפיע על החשק, כולם נתנו את כל מה שהם יכולים. צריך לקחת בחשבון שאנחנו עובדים עם סגל מסוים ובמשחק הספציפי הזה חסרו לנו הרבה שחקנים חשובים. בשורה התחתונה, הייתה הופעה לא מספיק טובה ואני מבין שזו תחילת עונה ואנחנו עוד צריכים לעבוד ולהתחבר, אבל כל מי שהיה על המגרש נתן את הכל".

הרצון להתחזק: "כשכולם יעברו בבקרה, נדע איפה אנחנו לוקים ואיפה יש בעיות. אני תמיד רוצה להתחזק, אבל זו תקופה מאתגרת ואנחנו בונים את הקבוצה בפינצטה בתקווה לעשות את הכל בצורה הכי מדויקת שיש. מהפסד יותר קל ללמוד כי אתה יודע שיש בעיות, אני מאמין שכולם יעברו בבקרה ביום-יומיים הקרובים ונשתמש במשחקי גביע הטוטו כמשחקי הכנה כדי להגיע לליגה מוכנים".

חיים סילבס
חיים סילבס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי