בכר שוחח עם החלוצים, במועדון יודעים: היכולת הזו לא תספיק

ברק בכר | שלומי טובה

המאמן הסביר לשועה ורוקאביצה שרצה לחלק ביניהם את הדקות ולכן לא שיחקו יחד. רגשות מעורבים בכרמל אחרי ה-0:1 על ק"ש: "תמיד טוב לפתוח ברגל ימין". עוואד זכה למחמאות. בלם זר וקשר אחורי על הפרק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לא מעט פרצופים מחייכים נראו אתמול (ראשון) בקרב שחקני ואנשי מכבי חיפה, זאת בעקבות פתיחת העונה המוצלחת שרשמו עם הניצחון 0:1 על קריית שמונה בגביע הטוטו, כאשר המאמן ברק בכר בעצמו סימן וי חשוב על משחקו הרשמי הראשון בירוק. "תמיד טוב לפתוח ברגל ימין אבל אנחנו עדיין בתקופת ההכנה ויש הרבה דברים לשיפור" אמרו במועדון הירוק לאחר המשחק.

ומצד שני, בסגנית האלופה יודעים היטב שהיכולת שהציגו אתמול, במיוחד במהלך המחצית השנייה, רחוקה ממה שהציגו בעונה שעברה כי ישנה עוד עבודה רבה אצל בכר בכדי לנסות ולהיאבק במאבק האליפות. המאמן עצמו נשאר מספר דקות על כר הדשא לאחר המשחק וערך שיחות עם אנשי הצוות המקצועי לגבי המשך מחנה האימונים בו נמצאת מכבי חיפה עד ליום שישי, וגם על מספר פעולות שדורשות שיפור.

למעשה, מאז תחילת המחנה שם בכר דגש על משחק ההגנה, ואמש נעשו מספר שגיאות שדורשות שיפור מיידי. גם בחלק ההתקפי תרגל המאמן מספר פעמים את שיתוף הפעולה בין ניקיטה רוקאביצה וירדן שועה, אך לבסוף החליט לחלק את הדקות בין השניים ואף שוחח עמם בנושא. גם מוחמד עוואד פתח ב-11 וזכה למחמאות על מספר פעולות טובות כולל כדור אחד שפגע בעמוד.

מוחמד עוואד, עידן נחמיאס | שלומי טובה

"ברק בכר רוצה להצליח וייעשה הכל כדי שזה יקרה. זה לא משנה מי יפתח בהרכב או ייכנס כמחליף" אמר גורם במועדון. מעבר לכך, שלושה זרים פתחו אתמול על הספסל מכבי חיפה – סאקו טוראי, צ'רון שרי ויאניק ווילדחסוט. כולם שיחקו במהלך המחצית השנייה.

מי שלא נכנס למשחק אתמול ולא ברור אם בכלל ימשיך בכרמל הוא הבלם טרנט סיינסבורי. האוסטרלי צפוי לחזור השבוע למחנה האימונים, אך לאחרונה דובר על כך שמכבי חיפה מחפשת בלם זר אחר במקומו של סיינסבורי. בסביבתו של השחקן ציינו כי הוא זוכה למספר הצעות, אבל מבחינתו הוא מחויב למכבי חיפה בה יש לו חוזה לעונה נוספת.

מלבד שחקן במרכז ההגנה, הקבוצה מהכרמל רוצה להתחזק גם בקשר אחורי זר ותקווה להחתימו במהרה בכדי שתקופת הבידוד תסתיים עוד לפני המחזור הראשון של הליגה משמע בסוף חודש אוגוסט.

טרנט סיינסבורי. בדרך לבלגיה | מאור אלקסלסי

לחצו לכל החדשות, העדכונים, הסרטונים והנתונים של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי