אכזבה בנתניה: "אנחנו צריכים חיזוק". כריסטודולופולוס מועמד

דני עמוס מאוכזב
דני עמוס מאוכזב | אריאל שלום

הפסד ראשון ליהלומים תחת אטוולד: "היינו לא טובים, יש לנו סגל קצר". מלמד לא היה בסגל, בקבוצה מוכנים שיקצץ 30% מחוזהו במקום 50. וגם: אשכנזי שלא בתוכניות מועמד לכפ"ס, קשר יווני על הפרק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

דאגה במכבי נתניה לאחר ההפסד אמש (שלישי) 1:0 למכבי פתח תקווה. לאחר התצוגה המשכנעת בניצחון השבת על הפועל כפר סבא, היהלומים נראו רע ונכנעו לשליטה של הקבוצה של גיא לוזון. "לא היינו טובים בכלל", אמרו שחקנים בקבוצה. "המצב הזה מדאיג, כי אנחנו צריכים חיזוק. השאלה אם יש את הכסף או את השחקנים המתאימים שיבואו לפה".

בעיתון היווני "גאזטה" פורסם הלילה שאחד השחקנים שמנסה לצרף מכבי נתניה הוא הקשר/חלוץ לזארוס כריסטודולופולוס בן ה-33, שהפך לשחקן חופשי הקיץ והוזכר גם כמועמד לאטרומיטוס היוונית. בשנתיים האחרונות הוא שיחק באולימפיאקוס וקודם לכן באאק אתונה, אך בעברו כיכב בפאוק ובפנאתינייקוס ומשם יצא לבלוניה, ורונה וסמפדוריה האיטלקיות. לזכותו גם 35 הופעות בנבחרת יוון. עם זאת, ביוון טוענים שבמכבי נתניה בוחנים ברצינות את האפשרות לצרפו, אלא שהעובדה שהוא לא ממהר לחתום ודורש סכומים גבוהים משמכבי נתניה מוכנה לשלם, בשלב זה מקשים על התקדמות.

לזארס כריסטודולופולוס
לזארס כריסטודולופולוס | ARIS MESSINIS/AFP via Getty Images

"זה לא קל, אבל זה משחק שהיה יכול ללכת לשני הצדדים. אני לא חושב שעשינו מספיק כדי לכבוש את השער, במיוחד ברבע השעה האחרונה. פ"ת התבצרו ברחבה שלהם והיינו צריכים לשחק עם בקצב יותר גבוה", התייחס המאמן ריימונד אטוולד להפסד. "אנחנו צריכים לשמור על כולם בריאים. יש לנו סגל קצר וכל אחד יקבל הזדמנות".

גם השוער דני עמוס התייחס להפסד: "קשה לשים את האצבע על נקודה אחת שגרמה להפסד. המשחק היה יותר מבולגן מיום שבת. בשביל זה יש את המאמן והמערכת. נשב ונלמד מהטעויות שלנו ונתקדם קדימה".

על העבודה עם אטוולד: "זה שונה לגמרי ממה שהיה עד היום. מגיעים מוקדם בבוקר, יש הרבה אסיפות ובעיקר לומדים. אנחנו מתאמנים קשה. כיף לנו ואנחנו נמצאים הרבה זמן ביחד".

גיא מלמד
גיא מלמד | אריאל שלום

גיא מלמד, הוצא אמש מהסגל, כאשר נראה שבקבוצה מנסים לדחוק בו למצוא קבוצה או לקצץ. לאחר הרצון שיקצץ 50%, נראה שבנתניה התפשרו לאחרונה והציעו לו לחתום על חוזה מקוצץ של 30%, אך בכל אופן הוא לא צפוי להישאר בקבוצה.

מי שלא נמצא בתוכניות הוא החלוץ רון אשכנזי, שלא היה בסגל למשחק אמש. לספורט1 נודע שמי שמועמדת לקלוט אותו, היא הפועל כפר סבא, כשגם הפועל רעננה גיששה בעניינו. התפתחויות צפויות בימים הקרובים.

בתוך כך, במועדון עדיין לא הגיעו לסיכום על הפיצוי עם צמד המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, כאשר נראה שאין מנוס מהגעה להליך בוררות.

עמית ביטון, רון אשכנזי
עמית ביטון, רון אשכנזי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי