סילבס: "סבלנו במחצית השנייה", רפואה: "מאוכזב"

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

הפועל חיפה וקריית שמונה נפרדו ב-2:2, מאמן הקבוצה מהכרמל: "פתחנו מהוססים, אבל רואים שיש כאן דברים טובים. מאמן הצפוניים: "שלטנו, אבל לא קיבלנו החלטות נכונות"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה והפועל קריית שמונה נפגשו הערב (רביעי) באצטדיון סמי עופר למשחק במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של גביע הטוטו. ההתמודדות הסתיימה ב-2:2, שהביא לאיבוד הסיכוי של שתיהן להעפיל לשלב הבא.

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס, אמר לאחר ההתמודדות: "האמת היא שפתחנו את המשחק קצת מהוססים. ניכר שזה משחק ראשון של כל הסגל ביחד. ככל שהדקות חלפו התיישרנו. יש על מה לבנות. רואים שיש כאן דברים טובים, אבל כמובן שיש הרבה דברים שצריך לשפר ולתקן. צריך לקחת בחשבון שזה שלב מאוד מאוד מוקדם והיו תנאים לא פשוטים של מזג האוויר כדי להיות בכושר. זה ברור שעוד חדות ועוד מחץ ועוד רגליים שיהיו לנו יקלו עלינו וישפרו אותנו משמעותית".

"המחצית השנייה הייתה סבל אחד גדול", המשיך סילבס. "מאז האדום של מיקי סירושטיין בדקה ה-53 היה לנו ממש קשה. זה שלב מוקדם מדי של העונה בשביל לשחק בעשרה שחקנים. זה היה מאוד קשה. אני מקווה מאוד שיצאנו מזה בשן ועין מבחינת פציעות. הראש כבר למשחק הבא, הדרבי מול מכבי חיפה ביום ראשון".

חיים סילבס | דני מרון

מאמן ק"ש, קובי רפואה: "אני מאוכזב. אני חושב ששלטנו מתחילת המשחק. השער הראשון שספגנו מלירן סרדל היה יפה מאוד והשני היה שער ספגנו במתפרצת אחרי התקפה שלנו. גם ב-11 מול 11 שלטנו במשחק ובמיוחד כשהרחיקו להפועל חיפה שחקן. היה חסר לנו מחץ בהתקפה ולא קיבלנו החלטות נכונות, אבל זה בסדר. זה עוד משחק הכנה בשביל הדבר האמיתי, כי מבחינתי הדבר הכי חשוב זה הליגה. כמובן שאנחנו רוצים ואנחנו עובדים. נשפר את הדברים בהמשך, אבל אני מאוכזב מהתוצאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי