שחקנים בב"ש: "איבדנו יותר מדי שחקנים". חלוץ נבחרת פלסטין מועמד

שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

אחרי איבוד תואר ראשון העונה, במועדון מנסים לצרף עוד שני שחקנים לפחות. הסגל עדיין לא מושלם, אבל ההצטרפות של הזרים וסלליך נותנת תקופה. קנבר עשוי להגיע להתרשמות, אגודלו נחת ויעבור בדיקות רפואיות בראשון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע לא הגיעו למשחק אתמול (חמישי) עם ציפיות גדולות מדי. הזרים מסיימים את הבידוד בסוף השבוע, החלוץ הקולומביאני ג'ונתן אגודלו נחת הלילה ויעבור בדיקות רפואיות בראשון, מה שאומר שהוא לא ישחק מול דינמו באטומי במוקדמות הליגה האירופית ואבוקסיס נאלץ להציב בחוד את רותם חטואל, שרק יום קודם חתם רשמית על החוזה בקבוצה. באר שבע הודיעה תצא בשבוע הבא למחנה אימון בן שלושה ימים באשקלון. ביום שני היא תקיים משחק אימון מול הפועל רמת גן ואז אמורים לשחק גם ז'וסואה, מיגל ויטור ואלטון אקולטסה, שבסוף השבוע יסיימו את הבידוד.

"להערכתי, העונה הזאת נראה פערים גדולים יותר ממכבי תל אביב ומכבי חיפה. לא בגלל שאני לא מאמין בסגל, אלא בגלל שהקבוצות מתחזקות והתקציב שלנו יקוצץ באופן משמעותי", אמר אחד השחקנים אמש. "יש כאן שחקנים טובים, אבל לאבד שחקן כמו בן שהר ואת נייג'ל האסלביינק, דויד סימאו, שטקוס אורן ביטון ובן ביטון – זה יותר מדי עבור קבוצה שהתמודדה בצמרת".

מצד שני, החזרה של הזרים וההצטרפות של סינטאיהו סלליך שנכנס אתמול כמחליף זורעת מעט אופטימיות לקראת המשחק. במועדון עשויים לצרף להתרשמות את חלוץ נבחרת פלסטין וג'אבל מוכבר, שיהאב קנבר (23), שנחשב לאחד החלוצים הטובים בליגה. אבוקסיס רוצה לצרף לפחות עוד שני שחקנים.

ג'ונתן אגודלו | הפועל באר שבע, רשמי
סינטיהו סלליך | דני מרון

רמזי ספורי לא נכלל בסגל אתמול בטענה לפציעה, אבל לשני הצדדים ברור כי אם לא תושג פשרה עד תחילת השבוע, השחקן שקיבל אור ירוק לעזוב לא יהיה חלק מהסגל. בנושא אחר: באר שבע הודיעה כי עבדאללה אבו עאבד הושאל להפועל כפר שלם מהליגה הלאומית.

צפו בתקציר: מכבי ת"א זכתה באלוף האלופים אחרי 0:2 על הפועל ב"ש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי