מאמצים בהפועל חיפה להכשיר את דור מלול לדרבי

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

המגן חזר להתאמן ואם ישלים את האימון המסכם, עשוי לפתוח נגד מכבי חיפה. סער פדידה בספק, נס זמיר צפוי להמשיך בחלק ההתקפי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהפגינו יכולת בינונית בשני המשחקים הראשונים בגביע הטוטו, בהפועל חיפה מקווים כי דווקא בדרבי הראשון של העונה הקבוצה המתחדשת של חיים סילבס תיראה כמצופה ממנה. המאמן והצוות שלו החליטו לבצע מהפכה ולהצעיר את הסגל, אך בשלב זה החלק ההתקפי תלוי בעיקר בהברקות של וויליאם אגאדה ורז שטיין. "דרבי הוא במה נהדרת להוכיח מה אנחנו שווים", אמרו במועדון.

הדאגה העיקרית בהפועל חיפה לקראת המשחק נוגעת לחולייה האחורית. בקבוצה נעשים מאמצים גדולים להכשיר את דור מלול, שנפצע לפני משחק האימון מול חדרה לפני שבועיים ואתמול חזר בפעם הראשונה להתאמן לצד חבריו. בחיפה מקווים כי מלול ישלים את האימון המסכם מלא ויוכל לפתוח נגד היריבה העירונית. גם במרכז ההגנה ישנן בעיות, שכן מיקי סירושטיין מורחק ואילו עידן לוי אינו בכושר משחק, אך בכל זאת צפוי לפתוח לצדו של גיא משפתי, זאת לאור היעדרותם של בן והבה וניסו קפילוטו.

בקישור, סער פדידה נמצא גם הוא בספק ומי שעשוי להחליפו ב-11 הוא גל אראל. נס זמיר ימשיך לקבל את הקרדיט בחלק ההתקפי לאחר שהצטיין נגד קריית שמונה, ויפתח ביחד עם שטיין ואגאדה.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול (ירין סרדל), עידו לוי, גיא משפתי, רז נחמיאס, לירן סרדל, תומר אלטמן, סער פדידה (גל אראל), נס זמיר, רז שטיין, וויליאם אגאדה.

צרות בחוליית ההגנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי