סכנין ממתינה לתוצאות בדיקות הקורונה: "כרגע המשחק נערך כרגיל"

מארון גנטוס
מרון גנטוס | לירון מולדובן

במועדון מחכים לתשובות ממשרד הבריאות, בשלב זה אין היערכות לדחיית המשחק נגד קריית שמונה. המאמן אלדד שביט: "לא נעים להגיע לעבודה ולגלות חולה מאומת, לא רוצים לחזור הביתה ולהדביק את המשפחות"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על בני סכנין מאז שנודע שבלם הקבוצה, מרון גנטוס, נדבק בקורונה. מאז נחשף הבלם לחולה מאומת, נבדק ונמצא חיובי פעם נוספת, לא מעט שחקנים ואנשי המועדון מצביעים על תסמינים למחלה ובמועדון חוששים כי שחקנים נוספים יימצאו חיוביים בבדיקה.

כידוע, אתמול ערכו השחקנים ואנשי הצוות בדיקות קורונה ובמועדון עושים מאמצים לקבל את התשובות עוד לפני המשחק הערב מול הפועל קריית שמונה (20:15). במקביל, אנשי סכנין נמצאים בקשר ישיר עם אנשי המנהלת ומשרד הבריאות ונכון לרגע זה המשחק ייערך כמתוכנן.

על פי אנשי סכנין, במנהלת הסבירו להם כי כל עוד לא תהיה החלטה מצד משרד הבריאות לדחות את המשחק, המשמעות היא שייערך כמתוכנן. בינתיים, חלק מהשחקנים בכלל לא מתאמנים וביניהם אייהב גנאיים שחש לא בטוב וגם בהג'ת בשיר שנמצא  בבידוד.

מאמן הקבוצה אלדד שביט התייחס לסיטואציה אליה נקלע המועדון: "לצערי אנחנו המועדון הראשון שסובל מסוג של מכת קורונה. התחושות פחות נעימות כרגע במועדון, אבל ננסה לאושש את זה עם בדיקות ואחריהן נהיה יותר חכמים. כרגע יש לנו חולה מאומת אחד ואני מאוד מקווה ששם זה ייגמר ויסתיים, ולא נחווה פה משהו עמוק יותר".

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

עוד אמר שביט: "זו תחושה לא נעימה להגיע ליום עבודה ולגלות שיש חולה מאומת בסביבה. אני מאוד מקווה שזה התחיל וייגמר במרון גנטוס ולא יהיו חולים אחרים אצלנו. אף אחד כאן לא מטאטא מתחת לשטיח ואנחנו לא בקטע של להסתיר מידע. אנחנו לא רוצים לחזור הביתה עם הנגיף הזה ולהדביק את המשפחות. הבריאות לפני הכול. אנחנו אמנם הראשונים להיחשף לזה, אבל אני מניח שיהיו מועדונים נוספים והמנהלת תצטרך לתת על זה את הדעת. גמר לא היה בתכניות שלנו, בטח בהתחשב בזה שהקבוצה לא עברה בבקרה. הפתענו גם את עצמנו, אבל עכשיו אנחנו כבר במרחק נגיעה מהישג ורוצים אותו בכל הכוח".

כאמור, קבוצה עדיין לא עברה בבקרה התקציבית ולכן גם שחקני הרכש מוטי ברשצקי ואיקוום אוטין ימשיכו להיעדר. סכנין תלויה בעצמה ואם תנצח, תעפיל לגמר שם ממתינה מכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי