ק"ש השעתה את עבדאללה חליחל בעקבות העימות עם נחמיאס

עבדאללה חליחל
עבדאללה חליחל | מאור אלקסלסי

החלוץ הצעיר נענש על התנהגותו במשחק נגד בני סכנין, לא ייקח חלק בפעילות הקבוצה עד יום שבת וגם צפוי להיעדר מהמשחק נגד אשדוד ביום ראשון. רפואה העביר מסר לשחקנים: "משמעת לפני הכל"

(גודל טקסט)

בהפועל קריית שמונה התאכזבו מהתוצאות בשלב הבתים של גביע הטוטו, בסיומו הקבוצה לא ניצחה ולו במשחק אחד והציגה יכולת בינונית לכל היותר בשלושת המשחקים, אך האמונה במועדון כי העובדה שחלק גדול מהשחקנים שצורפו הקיץ עדיין לא נמצאים בכושר מלא הביאה ליכולת פחות טובה. יתרה מכך, מאמינים בקבוצה שעם פתיחת הליגה ייהיה שיפור ניכר, במיוחד לאחר שחלוץ הרכש יוג'ין אנסה יצטרף לקבוצה.

"אנחנו עוד נמצאים בשלבי בנייה מחדש, אבל תהיה כאן קבוצה טובה" אמרו בקריית שמונה. אירוע נוסף שהעיב על האווירה ביום ראשון היה העימות בין הקפטן עידן נחמיאס לבין החלוץ עבדאללה חליחל ובמועדון החליטו להשעות את האחרון עד יום שבת. בנוסף, השחקן עשוי שלא להיכלל בסגל במשחק הדירוג בתחילת השבוע הבא נגד מ.ס אשדוד. "מבחינתנו משמעת לפני הכל וכל שחקן יבין זאת כבר מתחילת העונה", היה המסר שהעביר קובי רפואה לשחקנים.

במועדון עדיין מעוניינים להתחזק בשחקן נוסף לקראת פתיחת העונה ונראה כי בשלב זה ירדו מקשר מכבי תל אביב, עדן קארצב שהושאל לקבוצה בעונה שעברה. בנוסף בקבוצה מחכים לחזרתם של הפצועים, המגן זיו מורגן והחלוץ מוחמד שכר.

קובי רפואה
קובי רפואה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי