רוני לוי: "לא מרוצה מהרבה דברים", אדרי: "כל שנייה שאני בבית"ר – אושר"

רוני לוי | דני מרון

מאמן הקבוצה מהבירה אחרי ה-0:1 על נתניה: "יש דברים שאני גם מרוצה מהם. אנחנו מחפשים קשר אחורי". כובש שער הניצחון: "גם אם אשחק 5 דקות בכל משחק אתן את כל כולי". אטוולד: "הוכחנו שאנחנו יכולים לשלוט בכדור"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים זכתה בעונה הקודמת בגביע הטוטו, והערב (שבת) היא סיימה במקום השלישי במפעל בעונת 2020/21, כשניצחה 0:1 דרמטי את מכבי נתניה. הקבוצה אמנם לא הציגה יכולת גדולה, אך כבר נושאת את פניה לקראת הקרב ביום חמישי באלבניה מול טאוטה במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית (17:25, שידור ישיר בספורט1).

המאמן רוני לוי אמר בסיום המשחק: "יש משחק בחמישי באירופה והיינו צריכים לתרגל הרכב. השחקנים יבואו מוכנים למשחק. זה היה משחק הכנה מצוין. אני בהרבה דברים לא מרוצה ממה שראיתי היום, אבל גם מהרבה דברים כן מרוצה. אני מצפה שהשחקנים יהיו יותר מדויקים ויותר מרוכזים. היה לנו חוסר דיוק בתחילת המשחק וככל שהוא התקדם אני חושב שהשתפרנו. אני תמיד רוצה יותר בהכל".

האם היכולת תספיק לאירופה: "כל משחק הוא בפני עצמו. באירופה ההכנה היא אחרת והיריבה היא אחרת. משחקי חוץ באירופה תמיד קשים מאוד ונעשה את המקסימום לחזור כדי עם תוצאה טובה".

שלום אדרי | בית"ר ירושלים, רשמי

תכניות הרכש: "אנחנו מחפשים קשר אחורי ובזה אנחנו מתרכזים כרגע. ככל שהזמן יעבור ייתכן שנחפש שחקנים בעמדות אחרות, אבל כרגע אנחנו מתמקדים בעמדה הזו".

שלום אדרי, כובש שער הניצחון, הוסיף: "כיף גדול להבקיע. אמרתי כבר כמה שכל שנייה שאני נמצא בבית"ר ירושלים זה אושר גדול. מרבית שחקני הסגל מהעונה שעברה נשארו, הצטרפו כמה נוספים. נתגבש עוד טיפה והשמיים הם הגבול. הספסל? גם אם אשחק חמש דקות, אתן את כל כולי. תמיד אני שואף לשחק בהרכב, אבל כל עוד אני משחק זה אומר שאני על הגלגל והכל בסדר. אני רוצה לשחק יותר ממה ששיחקתי בעונה שעברה".

מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטוולד: "במחצית הראשונה עשינו עבודה טובה וזה היה מאכזב שבית"ר כבשה לקראת הסוף. שלחנו את כולם קדימה לקראת הסיום בתקווה להשיג שער. אנחנו צריכים להיות קבוצה שקשה לנצח אותה. אנחנו צריכים לנצל יותר את המצבים שלנו. השחקנים עובדים קשה ואני חושב שהראינו היום שאנחנו יכולים להיות דומיננטיים, לשלוט במשחק ולשחק טוב. זה תהליך, זה ייקח קצת זמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי