כעס בסכנין על השיפוט: "השער היה נפסל אם זה היה לצד שלנו"

בשורות העולה החדשה זעמו לאחר גמר גביע הטוטו: "לא יכול להיות שלא רואים ב-VAR את הנבדל". חלאיילה נפצע ועסקת מעברו למכבי חיפה מתעכבת, ההכרעה בימים הקרובים

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

כעס רב בסכנין. העולה החדשה לליגת העל קיוותה אתמול (שבת) לצאת מהמשחק הביתי עם גביע, אך לצערה הפסידה 2:0 למכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו. בקבוצה זועמים על צוות השיפוט, כשהטענה היא שהשער הראשון במשחק נכבש מעמדת נבדל: "לא יכול להיות שלא רואים נבדל ב-VAR. מעניין. אם זה היה בצד השני הגול היה מאושר" אמרו במועדון.

בצד האופטימי יותר, השחקנים קיבלו פעם נוספת מחמאות מאנשי המועדון, לאחר ששיחקו ארבעה משחקים בטווח קצר וגם הצליחו להיראות שווים למכבי ת"א במרבית דקות המגרש. בסכנין מקווים שהיכולת הזו תימשך גם במשחקי ליגת העל, כשעד אז הקבוצה חייבת לעזור בבקרה התקציבית.

אמש זכתה סכנין ב-540 אלף שקלים על כך שסיימה במקום השני בגביע הטוטו, אך הבעיות הקיימות בבקרה מביאות את ההנהלה לדילמה גדולה סביב מעברו של אוסאמה חלאיילה למכבי חיפה. החלוץ עצמו נכנס למשחק כשהוא לא כשיר במאת האחוזים, מהר מאוד הוא נפצע בשריר האחורי וצלע החוצה מהמגרש. הוא ייבדק בימים הקרובים.

שחקני בני סכנין מאוכזבים | מאור אלקסלסי

בקבוצה מקווים שזוהי לא פציעה חמורה, כשגם היו"ר מוחמד אבו יונס וגם המנכ"ל חאלד דוכי ירדו מיד עם שריקת הסיום לחלאיילה ודאגו לשלומו. בגזרת הבעיות הכלכליות, קיים עדיין תשלום הבוררות לג'אבר עטאא, 200 אלף דולרים, שאמורים לעבור למכבי חיפה. בשורות סכנין היו רוצים להישאר ביחסים טובים עם הירוקים, אך מנגד הנהלת הקבוצה משוכנעת שלאחר עונה נוספת של חלאיילה בקבוצה תגרום למחיר שלו להיות גבוה ביותר.

בינתיים, בשיחות הודיעו כי הדרישה על החלוץ היא כשבעה מיליון שקלים וחיפה מוכנה לשלם סכום נמוך משמעותית במיוחד שחלאיילה עצמו מחזיק ב-30 אחוז מכרטיס השחקן שלו וסכנין רוצה להשאיר לעצמה 25 אחוז מכירה עתידית. מי שעוד דוחף לעסקה הוא סוכנו של חלאיילה, דודו דהאן, שנכח אתמול בדוחא ושוחח עם קברניטי המועדון. "ההחלטה הסופית תתקבל בימים הקרובים" אישרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי