בית"ר ירושלים הוציאה הודעת הבהרה בקשר לדן איינבינדר

"לא התבקש לקצץ בשכרו ולו 1% מעל קיצוץ הקורונה שחל על כלל השחקנים", נטען על ידי הקבוצה מהבירה. שלום אדרי "פרק תסכול", טל בן חיים לא ימריא לאלבניה מסיבות אישיות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תמריא ביום שלישי אחר הצהריים לאלבניה, לקראת המשחק מול טאוטה דורס ביום חמישי. מיד לאחר המשחק היא תמריא חזרה ארצה ותנחת בשישי לפנות בוקר בישראל.

כמובן שההכנות למשחק נמשכות בצל המשחק אתמול (שבת) מול מכבי נתניה. הקבוצה, כך מתברר, שריינה 25 מקומות לשחקנים בטיסה ורשמה את כל הסגל למשחק, אך עדיין לא ברור האם היא תוותר על חלק מהשחקנים שלה. חנן ממן לא ימריא למשחק בשל העובדה שהוא מורחק. 

כפי שפרסמנו ביום שישי, טל בן חיים לא נכלל בסגל מול נתניה מסיבות אישיות וייתכן שלא ימריא גם למשחק, מה שסולל את דרכו של אור זהבי, למרות הרצון להיפרד ממנו, לסגל. בצוות המקצועי מתלבטים לגבי ליוואי גרסיה, שאמור לעבור בזמן הזה שיקום וייתכן שיישאר בארץ. סימן השאלה הגדול ביותר מרחף מעל דן איינבינדר. לשחקן יש מקום בטיסה, אבל בבית"ר שוקלים לא לאפשר לו לצאת למשחק מתוך כוונה ברורה לאותת לו שעליו למצוא קבוצה או לקצץ כמחצית מהחוזה שלו. 

בערב הוציאה בית"ר הודעת הבהרה בנוגע לאיינבינדר, בה טענה כי "דן לא התבקש לקצץ בשכרו ולו 1% מעל קיצוץ הקורונה שחל על כלל השחקנים, כל פרסום אחר הוא פייק ניוז שמטרתו לפגוע בהנהלת המועדון. המועדון מכבד ומעריך את דן, כל ההחלטות הן נטו מקצועיות".

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

המשחק מול נתניה עדיין לא הביא בשורות חדשות מבחינת הקבוצה. רוני לוי מרוצה מאוד ממשחק ההגנה, אבל יודע שיש לקבוצה שלו מה לשפר בחלק ההתקפי. השער של שלום אדרי אתמול סיכם תקופה מאוד לחוצה מבחינתו וגם העניק למשה חוגג סכום שמכסה לפחות חודשיים מהחוזה שלו – עוד 40 אלף שקל (520 אלף שקל בסך הכל, במקום 480, משום שסיימה במקום השלישי במפעל). 

אדרי כבר היה בדרך החוצה, קיבל הצעות מהפועל חדרה, הפועל חיפה וכפר סבא וחשב לעזוב, אבל רוני לוי הבהיר לו שיקבל הזדמנויות בהמשך. אדרי, שלא האמין בקשר הזה, נכנס אתמול כמחליף וכבש. "המתכון הזה, של להכניס אותו כמחליף כנראה עובד. הוא יודע שאם הוא ימשיך לעבוד קשה הוא יקבל יותר דקות. הוא שחקן מוכשר", אמרו בבית"ר.

חנן ממן לא שיחק אתמול כיוון שלא ימריא לאלבניה ובקבוצה מרגישים שחסר עוד שחקן יצירתי בחלק הקדמי. "אלירן, ורד ואזולאי מספיק טובים כדי להוביל אותנו, אבל אין לנו מספיק עומק. צריך יותר אופציות בחלק הקדמי, גם שחקנים שיודעים לדחוף את הקבוצה מאחור ולהגביר את הקצב. כרגע, זה לא נראה מספיק טוב, אבל זאת רק ההתחלה", אמרו בסיום.

"תמיד אנחנו עובדים קשה. כיף לסיים את גביע הטוטו עם ניצחון", אמר שלום אדרי. "ארבעה משחקים בלי ספיגה מתחיל בחלוץ ועד השוער. אחד עובד בשביל השני. השער שלי? תמיד כיף להבקיע, במיוחד כשאתה עולה לספסל ומשנה". לקראת המשחק באירופה אמר: "בשבילי זו פעם ראשונה לשחק במסגרת אירופית. אנחנו מתרגשים מאוד. יכינו אותנו בצורה הטובה ביותר. הגול הזה מוקדש למאיר קדוש שחוגג יום הולדת. מעריכים אותו".

שלום אדרי | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי