לוי: "הבאנו הרבה שחקנים טובים, אבל עוד לא השלמנו את העבודה"

איתי שכטר, רוני לוי | הפועל באר שבע, רשמי

מאמן הפועל באר שבע דיבר לקראת "משחק האירופאיות" מול מ.ס אשדוד (חמישי ב-20:30, ספורט1) והתייחס למסע הרכש: "לחבר שחקנים חדשים זה דבר שלוקח זמן". ויטור: "הבאנו שחקנים שיודעים לנצח"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע המתחדשת והמסקרנת, שהחתימה עד כה לא פחות מעשרה שחקנים חדשים, תפתח מחר (חמישי ב-20:30, ספורט1) את עונת 2021/22 באופן רשמי, כשתתארח אצל מ.ס אשדוד ב"משחק האירופאיות", שהוא למעשה גם רבע גמר גביע הטוטו. המנצחת בהתמודדות תפגוש בשלב ארבע האחרונות את הקבוצה שתסיים עם הניקוד הגבוה ביותר בשלב הבתים. לקראת המשחק, המאמן רוני לוי דיבר במסיבת העיתונאים המסורתית וסיפר על השינויים בסגל.

לוי פתח את דבריו: "כמאמן אני מרגיש שכולם עם מוטיבציה. מאלונה ועד השדרה המקצועית כולם מתרגשים ורוצים לעשות עונה טובה. עשינו הרבה שינויים, הבאנו הרבה שחקנים טובים, אבל עוד לא השלמנו את העבודה ויש לנו הרבה עבודה לעשות. אני מרוצה מהשחקנים שהגיעו"

"הרצון שלנו הוא תמיד להיות קבוצה דומיננטית, חשוב לנו שנהיה קבוצה מתקיפה וקבוצה מנצחת", המשיך לוי, "לפעמים לוקח זמן להכניס את השיטה הרצויה. לחבר שחקנים חדשים מבחינה חברתית ומקצועית הם דברים שלוקחים זמן. אנחנו רוצים שזה ייקח כמה שפחות זמן, הבאנו שחקנים מנוסים שיוכלו לעזור לנו ואני מקווה שנעשה את הדרך הזו הכי מהר שאפשר".

רוני לוי, דוד קלטינס | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

על הציפיות: "השתדלנו להביא שחקנים שעברו דברים בכדורגל. כל הזמן יש לחץ וציפיות ואני כאיש מקצועי מפעיל על עצמי את הלחץ הגדול ביותר. הציפיות שלי מעצמי תמיד גבוהות. הקהל בטרנר מדהים, עברתי מועדונים גדולים עם קהלים נהדרים אבל פה האווירה מיוחדת מאוד. יש לקהל שלנו משקל מאוד חשוב בבית שלנו, ואנחנו מקווים לראות אותם ולשמח אותם כמה שיותר".

המשחק מחר מול אשדוד: "אנחנו בשלבי ההכנה והמשחק בגביע הטוטו הוא הכנה חשובה לקראת המשחק אירופה, אבל עדיין מדובר במשחק רשמי ואנחנו תמיד רוצים לנצח בכל מסגרת".

לצד לוי התייצב מיגל ויטור, שאמר: "הבאנו שחקנים שיודעים לנצח ואנחנו רוצים להשתפר ביחס לעונה שעברה. הגיעו שחקנים מנוסים ואני חשוב שבונים כאן קבוצה טובה. אנו בדרך הנכונה"

על חברו הטוב, ז'וסואה, שסייפ את דרכו במועדון ועבר ללגיה ורשה: "הצדדים החליטו על פרידה. אני יודע שז'וסואה אוהב את באר שבע ומאחל לה בהצלחה. הוא עזב בצורה מכובדת".

מיגל ויטור | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי