רן בן שמעון: "רוצים להגיע לפלייאוף העליון ולפתח מסורת באירופה"

רן בן שמעון | ספורט1

שעות לאחר החזרה ממחנה האימונים בסלובניה, מאמן מ.ס אשדוד התייצב למסיבת עיתונאים לקראת המפגש נגד הפועל ב"ש (חמישי, 20:15 בספורט1): "ניסינו לבנות את הקבוצה הטובה ביותר כדי להשתפר ולהמשיך בתהליך"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד שבה רק לפני מספר שעות ממחנה האימונים בסלובניה, אבל כבר מחר (חמישי, החל מ-20:15 בשידור ישיר בספורט1) תערוך את משחקה הרשמי הראשון לעונה זו, כאשר תארח את הפועל באר שבע ב"מפגש האירופאיות" שהוא גם רבע הגמר הראשון בגביע הטוטו. המאמן רן בן שמעון לא תרגל את ה-11 באימון המסכם שנערך הערב. מי שייעדר בכל מקרה הוא הבלם טימותי אוואני שפצוע.

הקבוצה, שסיימה בעונה שעברה במקום השלישי, עברה שינוי משמעותי בסגל שלה – בין השאר איבדה בקיץ את דין דוד שנמכר למכבי חיפה, רועי גורדנה ושלומי אזולאי – אבל גם צירפה שמונה שחקנים הקיץ, הבולטים שבהם אור אינברום והבולגרי מרטין ראינוב.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן רן בן שמעון: "ניסינו לבנות את הקבוצה הטובה ביותר כדי להשתפר ולהמשיך את התהליך. אני מאמין גדול מאוד בתהליך ואחרי שנים שהמועדון לא היה באירופה, אני שם לעצמי מטרה שנשתתף גם בעונה הבאה. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון וגם להתקדם בגביע הטוטו, כל התארים מבחינתנו נושמים וחיים".

המפגש נגד ב"ש למעשה משמש הכנה עבור השתיים לקראת משחקי הסיבוב השני בקונפרנס ליג ובן שמעון אמר בנושא: "זה משחק הכנה גדול מאוד בשבילנו לפני קרבאח. באירופה בהחלט יהיה חסר לנו ניסיון, אבל אנחנו רוצים לבנות מסורת באירופה ונחפה על חוסר הניסיון עם נחישות ואינטליגנציה".

שחקני מ.ס. אשדוד | מ.ס. אשדוד, רשמי

הרכב משוער : יואב ג'ראפי (רועי משפתי), טום בן זקן, גיל כהן, ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל, נאור סבג (מוסא בגיוקו), מרטין ראינוב, פאהד באיו, אור אינברום, מוחמד כנעאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי