כ-5,000 אוהדים הבטיחו מקומם בדרבי הירושלמי

ההתעניינות סביב המשחק צוברת תאוצה. כ-3,000 אוהדי בית"ר קנו כרטיסים למשחק גביע הטוטו (ש', 20:30, ספורט4). בואצ'י ופלייטר לא יגיעו, אגאדה צפוי להישאר בהפועל ירושלים

(גודל טקסט)

ההתעניינות סביב חזרת הדרבי הירושלמי במוצ"ש (20:30, ישיר בספורט4), במסגרת מחזור הפתיחה של גביע הטוטו, צוברת תאוצה. כ-5,000 אוהדים משתי הקבוצות הבטיחו מקומם עד עתה באצטדיון טדי, מהם קרוב ל-3,000 אוהדי בית"ר ירושלים שהיא הקבוצה האורחת במשחק.

אוהדי הפועל ירושלים יישבו ביציע המזרחי ואילו אוהדי בית"ר ביציע הדרומי. מחיר כרטיס למשחק הוא כ-60 ש"ח, כאשר האדומים הודיעו כי זה יהיה גם המחיר במשחקי הליגה בין הקבוצות. מעניין יהיה לראות האם המועדונים יגיעו להסכם הדדיות עבור הקהל האורח, שכן הדרבי קוטלג כקטגוריה A בכרטיס הבית"ריסט עבור אוהדי בית"ר ונכון להיום יעלה כ-120 ש" ח לאוהדים.

בצד המקצועי, בבית"ר מקווים להעביר את כל השחקנים בבקרת התקציבים עד יום חמישי. מי שלא יהיו איתה הם ריצ'מונד בואצ'י וחלאופילו פלייטר, שעדיין אין תאריך מיועד להגעתם ובבית"ר ממתינים לכל האישורים הפרוצדורליים בנושא.

ריצ'מונד בואצ'י | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

אוהדי ביתר ירושלים יגיעו ביום שישי הקרוב בכדי לתמוך בשחקנים ולערוך "אימון פתיחה" מאוחר. חברי ארגון לה פמיליה לא יגיעו לאימון, אבל יגיעו למשחק בשבת, לאחר שהפועל ירושלים לא נענתה לבקשת בית"ר שלא להכניס אותם.

בצד האדום, מי שכמעט בוודאות ימשיך זהו החלוץ וויליאם אגאדה, אלא אם ימצא קבוצה מעבר לים שתשלם את סעיף השחרור שלו. במועדון עדיין מחפשים שני בלמים זרים להשלמת הסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי