ממן כשיר ויפתח בהרכב הפועל חיפה, גם לויטה, טאהא וטוויטו

חנן ממן | דני מרון

אלישע לוי ושחקניו יארחו את הפועל חדרה (שבת, החל מ-19:50 בספורט3) במחזור הפתיחה של גביע הטוטו, הקשר יעלה ב-11 וכמוהו גם שחקני הרכש מהפועל ב"ש. אוז'בולט יעלה מהספסל?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

משחקי המחזור הראשון בגביע הטוטו ייצאו לדרך מחר (שבת) וגם עבור הפועל חיפה יהיה זה המשחק הראשון לקראת עונת 2021/22, כשאלישע לוי ושחקניו יארחו את הפועל חדרה (החל מ-19:50, ישיר בספורט3).

הפועל חיפה שמה לעצמה למטרה להגיע לפלייאוף העליון העונה ובקבוצה מבינים שזהו מבחן רציני ראשון כדי לראות היכן עומדת הקבוצה לקראת פתיחת הליגה בעוד כחודש. חנן ממן כשיר וצפוי לפתוח בהרכב, כמו גם מרבית שחקני הרכש. עם זאת, חלוץ הרכש הסלובני אלן אוז'בולט עדייו לא כשיר במאת האחוזים ונראה כי איתי בוגנים הצעיר יקבל במקומו את הקרדיט בהרכב.

השינוי הגדול ביותר יהיה בחוליית ההגנה, שם שלושת שחקני הפועל באר שבע בעונה שעברה – השוער אוהד לויטה, המגן דודי טוויטו והבלם לואי טאהא – יפתחו ב-11 של אלישע לוי. "אמנם עשינו משחקי אימון, אבל זה עבורנו ניסוי כלים משמעותי ראשון לקראת הליגה", אמר שחקן בקבוצה והוסיף, "חסר חנו עוד קשר אחורי, אבל יש פה סגל מצוין". 

הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, בן והבה, לואי טאהא, דודי טוויטו, גל אראל, לירן סרדל, סאקו טורה, חנן ממן, איתי בוגנים, אלון תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי