הפועל ת"א עשויה לעלות עם שחקני נוער למשחקים נגד פ"ת ובית"ר ירושלים

ניר קלינגר עם שחקני הפועל תל אביב | הטלגרם הרשמי של הפועל תל אביב

לאדומים עדיין אין פתרון מול בקרת התקציבים, האדומים כנראה יופיעו ללא מרבית שחקני הרכש במשחק פתיחת העונה שלהם הערב וייתכן שגם ביום רביעי: "לא ניקח אחריות על חובות העבר". במועדון הציגו את המדים החדשים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב כנראה תחסר הערב את מרבית השחקנים החדשים שלה במשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה (ראשון, 20:30, ספורט4) במחזור הפתיחה של גביע הטוטו. ראשי המועדון עושים מאמצים על מנת להעביר את כל השחקנים בבקרת התקציבים, פועלים מול ההתאחדות בנוגע לחובות העבר עליהם הם נדרשים להציג ערבויות, אך בשלב זה לא נמצא פתרון. פרט לאלון אזוגי ומוחמד טראורה, שיירשם כנבחן, השחקנים החדשים לא צפויים לשחק. דני גרופר לא ייכלל בסגל עד אשר יחתום על חוזה חדש.

הבקרה דורשת מהאדומים בטוחות של 7.5 מיליון שקל על חובות העבר לשחקנים. מבחינת ראשי הפועל, לא מדובר בחוב שלהם והם העמידו בטוחות לכל תקציב הקבוצה לעונה הקרובה, כולל שחקני הרכש. בבקרה רוצים בטוחות למקרה שהאדומים יפסידו בדיון המתקיים ב-CAS, כאשר בתחילה הבקרה דרשה ערבויות של מעל 15 מיליון שקל וירדה כעת למחצית מהסכום. ביום רביעי הקרוב תיערך פגישה בין ראשי האדומים לבקרת התקציבים ואם לא יימצא פיתרון, גם למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שבת תופיע הקבוצה עם שחקני נוער רבים.

גורם בהפועל תל אביב אמר הבוקר: "אנחנו מטפלים בנושא שנה אחרי שנה ומשוכנעים שבסוף החובות הללו לא יפלו עלינו. לא ניקח אחריות ולא ניתן ערבויות לחובות האלה, לא משנה מה ידרשו, גם אם זה יגיע לבית המשפט".

למעשה, ההתאחדות עשויה לקחת את האדומים לבית משפט אם לא יסופקו בטוחות לחובות העבר, בטענה להעדפת נושים. הנושא סבוך כרגע, אך האדומים מקווים שעד תחילת העונה הוא ייפתר.

הפועל תל אביב הודיעה היום שערוץ TVGRAM יהיה אחד מנותני החסות של הקבוצה. מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן: "אנו מברכים מאוד על הצטרפות tvgram כנותן חסות משמעותי לעונה הקרובה. שי שצברג נכנס לרשימה ארוכה ומכובדת של נותני חסות שכבר הפכו לחלק מהמשפחה האדומה. אני מאמינה שביחד נצליח לעמוד במטרות שהצבנו העונה. ברוך הבא".

בתוך כך, בקבוצה הציגו היום את תלבושות החוץ לעונה הקרובה. המדים, שעוצבו על ידי המעצב ברק ליאון, נבחרו ע"י אוהדי הקבוצה במשאל שנערך במהלך העונה החולפת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי