רז שלמה עבר בבקרה, אטוולד מחפש חיזוק נוסף למכבי נתניה

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב‎

הבלם אושר ויוכל ליטול חלק במשחק הראשון של הקבוצה בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים (רביעי, החל מ-20:00 בספורט1). המאמן: "לוקח לשחקנים החדשים זמן להתרגל"

(גודל טקסט)

אחרי שהייתה הקבוצה החופשית במחזור הראשון של גביע הטוטו, מכבי נתניה תפתח מחר (רביעי, 20:00, ספורט1) את עונת 2021/22 עם משחק ביתי מול הפועל ירושלים. האדומים כבר שיחקו משחק אחד, בו ניצחו בדרבי את בית"ר, וכעת גם נתניה נכנסת למעגל המשחקים. חוזהו של רז שלמה אושר בבקרת התקציבים וגם הוא יוכל לערוך בכורה.

"משחקי ההכנה נועדו לאמן את השחקנים החדשים לשיטה ולהכניס את השחקנים לכושר משחק", אמר המאמן ריימונד אטוולד לקראת המשחק. "אנחנו מכוונים למשחק באינטנסיביות גבוהה ולוקח לשחקנים החדשים זמן להתרגל לזה, גם לישראלים וגם לזרים. כמו שהיו תוצאות טובות, היו תוצאות רעות. הכול עניין של איזון. אנחנו מחפשים לחזק את הסגל, אבל לא מעוניין לדבר על העמדות".

הפועל ירושלים תשמור על מאזן מושלם?

לאחר הניצחון החלומי בדרבי במחזור הפתיחה בגביע הטוטו, ניסו בהפועל ירושלים להוריד את כולם לקרקע בימים האחרונים. במועדון עדיין מגדירים את המטרה להישאר בליגה ומקווים כי בשבועיים הקרובים יצורף בלם זר נוסף שישלים את הסגל. הצוות המקצועי ינסה לאתר שחקן נוסף לחלק הקדמי, אך בשלב זה אין תקציב גדול לכך.

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, מאור ג'רסי, נועם מלמוד, גוני נאור, גל מאיו, איהאב שאמי, רוסלן ברסקי, גיא חדידה, חאמד שולאג'ה, עידן שמש, וויליאם אגאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי