ניצן ניגש לחדר השופטים כדי להתלונן על רייכרט. בואצ'י ינחת בישראל בשני

בית"ר שוב לא כבשה והפסידה לפ"ת, אך במועדון לא נרגעו מהעימות בין דגני לקשר, השופטים טענו כי לא שמעו. החלוץ קיבל את כל האישורים הנדרשים וייכנס לבידוד. שועה ומתאוסיניו נפגעו וייבדקו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

1. בשנות ה-80 הוציאה גלי עטרי את האלבום "באמצע ספטמבר". אחד השירים הבולטים באלבום היה "סוף העונה", שזכה גם לעמוד בראש מצעד הפזמונים. ולמה אנחנו מספרים לכם את זה? כי פרט לכך שעטרי הפכה למוקד הציוצים של משה חוגג, אם בית"ר ירושלים לא תיקח את עצמה בידיים ותבצע מיני מהפכה עד לסיום חלון ההעברות ב-11 בספטמבר, היא מהר מאוד תגיע לאווירת סוף עונה, בעיקר לאור תחושות הקהל לאחר שני משחקים בגביע הטוטו שהסתיימו בשני הפסדים וללא שער זכות – תחילה 1:0 להפועל ירושלים בדרבי היסטורי ואמש 2:0 למכבי פתח תקווה – אטמוספירה בה יושבי היציע, הרשת והמחרימים בבית כבר מיואשים ומרגישים כי עוד עונה הולכת לאיבוד.  

2. ארווין קומאן מתייחס למשחקי גביע הטוטו כמשחקי אימון. הוא יודע בדיוק מה חסר לקבוצה, דורש את זה, אבל התוצאות במשחקי גביע הטוטו פחות מעניינות אותו, רק הדרך, וכאן הוא מאוכזב הרבה מעבר לתוצאה. בניגוד אולי למאמנים אחרים, קומאן נוהג להגיד לשחקנים את דעתו גם בסיום משחק, ואתמול הבהיר להם: "אני 40 שנה בכדורגל וראיתי הכל, אבל לא מקובל עליי שעובדים באימונים על דברים בסיסיים כמו עמידה נכונה ותנועה ולא מבצעים במגרש".

בבית"ר הוסיפו על דברי קומאן: "לא יכול להיות שרק שני שחקנים שנכנסו מחליפים, פדידה ושועה, הכניסו חיים למשחק של הקבוצה, במיוחד אחרי הפסד בדרבי, משהו כאן חסר". 

תמיר עדי | דני מרון

3. לבית"ר חסר בלם זר, קשר משמעותי קומאן כבר החל לחפש והקבוצה עדיין ממתינה לבואצ'י ופלייטר – שעל אף שהבירוקרטיה עושה את המוות לבית"ר. בו'צאי קיבל את האישורים הנדרשים ויינחת בישראל ביום שני הקרוב, ייכנס לבידוד ולאחר מכן יצטרף לאימונים. במועדון מאמינים שגם פלייטר ינחת בשבוע הבא. אם לאחר המחנה התכנון היה להביא בלם ולסגור את הסגל, כולם כבר מבינים שחייבים עוד שינויים. אמנם בלם יחד עם בואצ'י אמורים להביא שינוי, אך העובדה שקומאן משווע לקשר ועדיין ישנה התלבטות לגבי פלייטר, מצריכים לערבב חלק מהקלפים מחדש, גם בנוגע לזרים.

קומאן. עדיין משווע לבלם ולקשר | דני מרון

יותר מאשר שחקן בתפקיד ספציפי, הדברים שהכי חסרים לבית"ר הם לב ונשמה. גם בדרבי, בפיגור 1:0, לא היה את השחקן שייקח ויוביל, שייתעצבן על שחקנים, שיביא אדרנלין אחר, שייצר לחץ על היריב בעשר הדקות האחרונות כדי להשוות, כולם פשוט השלימו עם ההפסד, וגם אתמול זה היה נראה אותו דבר. מרקו יאנקוביץ' אמור להיות ה"שחקן" למשבצת הזאת, מונטנגרי עצבני שלוקח על עצמו, אבל הוא לא היה שם בשני המשחקים הללו. אין בעיה עם יכולת פחות טובה, אי נוחות במשבצת באמצע, אבל לב ונשמה זה משהו שגרם לקהל להתאהב בו בשנה שעברה והוא לא מביא את זה עדיין לעונה הנוכחית. דריו פרננדס לא היה כוכב גדול בבית"ר ירושלים, אבל גם כשהיה מעבר לשיא ובסוף הקריירה, הלב והנשמה הובילו אותו. אם הוא היה היום בבית"ר, אוי ואבוי מה שהוא היה עושה לשחקנים.  

4. איתמר ניצן ניגש בסיום לחדר שופטים להתלונן הקללות של בן רייכרט כלפי אוראל דגני, אך לטענת השופטים הם לא שמעו כלום. ירדן שועה, שנכנס במחצית השניה והוחלף עקב פציעה, סובב את הקרסול ורק היום או מחר יתברר אם הוא כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב בשבת. גם מתאוסיניו התלונן בסיום על כאבים חזקים בכתף והוא ייבדק, כמו החלוץ גם הוא בספק לשבת. אביאל זרגרי ימשיך לזכות למנוחה ואילו אופיר קריאף יחזור לסגל אחרי הרחקה.

שועה. ייבדק לקראת שבת | דני מרון

בנוסף החתימה הקבוצה היום את הקשר בן ה-22 איתי לוי. לוי חתם במועדון מעיר הבירה לעונה אחת ועם אופציה לעונה נוספת וישחק כמושאל בעונה הקרובה בהפועל ראשון לציון מהלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי