מכבי פתח תקווה: גיא לוזון לא חש בטוב ועשוי להיעדר מול מכבי נתניה

גיא לוזון | דני מרון

המאמן קיבל תוצאה שלילית בבדיקת קורונה, החלטה לגבי הגעתו תתקבל ליום המשחק. אצל היהלומים מנסים להרגיע את הרוחות בין אטוולד לאוהדים, המאמן אמר: "צריכים לזכור שאנחנו עם מטרה משותפת". גורי חתם בווסטרלו

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה ייפגשו מחר (ראשון, 20:30, ישיר בספורט4) במושבה במסגרת המחזור השלישי של גביע הטוטו, ולקראת ההתמודדות, נדמה מסתמן שהמלאבסים עשויים להגיע להתמודדות ללא המאמן שלהם.

גיא לוזון, מאמנה של מכבי פתח תקווה, נעדר הערב מאימון הקבוצה, לאחר שלא חש בטוב ביומיים האחרונים. לוזון שחוגג היום את יום הולדתו ה-46, עבר בדיקת קורונה וקיבל תוצאה שלילית. נכון להערב לא ברור אם לוזון יגיע למשחק נגד מכבי נתניה ורק מחר תתקבל ההחלטה, בהתאם למצבו הבריאותי.

מי שצפוי להיכלל מחר בסגל, הוא חלוץ הרכש דור ג'אן שערך אימונים מלאים עם הקבוצה במהלך השבוע האחרון. הקשר ניקו אולסק אמר לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד להיות כאן, קיבלו אותי בזרועות פתוחות, קבוצה מקצוענית עם שחקנים צעירים וכשרונות שעובדים קשה ויש כאן מאמן שעושה הכל כדי לקדם את השחקנים הצעירים".

גיא לוזון | דני מרון

לקראת המשחק נגד נתניה, הוסיף הקשר: "נרצה לתקן את הטעויות משני המשחקים הראשונים. אנחנו רוצים לשחק בצורה מאורגנת, ללחוץ, להיות יותר רגועים וביטחון עם הכדור. יש כאן קבוצה צעירה שתתפוס בטחון ככל שנשחק יותר ויותר".

מנגד, מכבי נתניה קיימה הערב את האימון המסכם. הנתנייתים שהפסידו במחזור הקודם להפועל ירושלים, ינסו לשפר עמדות לקראת המשך המשחקים בבית. בימים האחרונים ניסו בקבוצה להרגיע את הגיזרה בין המאמן ריימונד אטוולד ובין אוהדי הקבוצה. זאת לאחר שבמשחק האחרון נגד הפועל ירושלים נרשמה תקרית בין הצדדים בסיום המשחק לאחר שהמאמן סימן לטענת האוהדים לאחד האוהדים שיחכה לו בחוץ.

ריימונד אטוולד | ברני ארדוב

אטוולד התייחס לתקרית עם האוהדים ואמר לאתר הרשמי: "הרבה אוהדים כתבו לי השבוע להמשיך בדרך של הקבוצה והמועדון, ואני מודה להם על כך כי אני מאמין שזוהי הדרך. כדורגל הוא משחק אמוציונלי, ולמרות שכולנו נשלטים על ידי אמוציות מדי פעם, כולנו צריכים לזכור כי אנחנו ביחד, עם מטרה משותפת שהיא הצלחת המועדון. הקבוצה שלנו בשלב בניית הביטחון ולכן אגן על השחקנים והצוות שלי תמיד".

.בתוך כך החלוץ פרנן גורי, בן 19 מחוף השנהב ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה, חתם היום בווסטרלו מהליגה השנייה בבלגיה. גורי עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לשלוש השנים הקרובות בקבוצה הבלגית. הוא צפוי להיות מוצג באופן רשמי במהלך הימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי