חנן ממן נפצע וייבדק, צפוי להיעדר נגד ב"ש: "נקווה שיהיה כשיר לליגה"

חנן ממן | מאור אלקסלסי

קשר הפועל חיפה סובל מכאבים בשריר התאומים ויעבור צילום, במועדון מקווים שלא יושבת לתקופה ארוכה. גם טורה לא מתוכנן לשחק בחצי גמר גביע הטוטו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

חנן ממן, קשר הפועל חיפה, צפוי להחמיץ את חצי גמר גביע הטוטו מחר (ראשון) נגד הפועל באר שבע. ממן ניסה להתאמן למרות שסבל מכאבים בשריר התאומים, אולם בסופו של דבר נאלץ לוותר ולא יהיה כשיר למפגש.

בהפועל חיפה החליטו שהקשר יעבור מחר צילום, בתקווה לשלול פציעה שתשבית אותו גם ממשחקי פתיחת ליגת העל שתצא לדרך בשבוע הבא: "ברור לכולם מה המשמעות של חנן עבורנו", אמר שחקן בקבוצה, "נקווה שלפתיחת הליגה הוא יהיה כשיר".

שחקן נוסף שלא צפוי לשחק מחר הוא סאקו טורה, הקשר שהושאל הקיץ ממכבי חיפה ונפגע בתחילת החודש. טורה אמנם שב לאימוני הפועל חיפה, אך עדיין אינו כשיר במאת האחוזים וככל הנראה שלא ישותף גם מחר.

סאקו טורה | מאור אלקסלסי

המאמן אלישע לוי אמר לקראת המשחק: "אנחנו מבינים את גודל המעמד ונעשה הכל כדי לעבור. הפועל באר שבע קבוצה חזקה מאוד וזה ייתן לנו אינדיקציה לגבי מצבנו". לוי תרגל הבוקר מערך של שלושה בלמים ונראה שבן והבה יחליף את ממן בהרכב.

הרכב משוער הפועל חיפה: אוהד לויטה, דור מלול, בן והבה, ניסו קפילוטו, לואי טהא, דודי טוויטו, לירן סרדל, גל אראל, סער פדידה, אלון תורג'מן, אלן אז'בולט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי