סטיפה פריצה ודן ביטון יתאמנו לראשונה, גם טננבאום שיצא מבידוד

דן ביטון | אריאל שלום

שחקני הרכש של מכבי תל אביב אמורים להצטרף לחבריהם באימון המסכם למשחק נגד הפועל ירושלים (ראשון, 20:00 בספורט2), גם השוער שנדבק בקורונה וטרם שיחק העונה. באצ'ו צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב האורחת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב: אימון ראשון לשחקני הרכש

שחקני הרכש של מכבי תל אביב סטיפה פריצה ודן ביטון צפויים ליטול הערב חלק באימון הקבוצה, שתסיים את הכנותיה למשחק על המקום החמישי בגביע הטוטו (ראשון, החל מ-19:45 בספורט2). בזמן שהקבוצה היתה בקזחסטן, השניים נשארו בישראל והם אמורים הערב להיות בקרית שלום על הדשא.

גם השוער דניאל טננבאום סיים את תקופת הבידוד שלו אחרי שחלה בקורונה ואמור הערב ליטול חלק באימון הקבוצה, שיהיה הראשון מאז חזרה הקבוצה לארץ מקזחסטן ביום שישי לפנות בוקר. בשלב הזה נראה כי טננבאום יאבד את מקומו בהרכב לדניאל פרץ שהוכיח יכולת גבוהה במשחקים בהם שותף. מי שהיה רשום כשוער המשנה שלשום מול שחטיור קראגנדי הוא היווני אנדראס יאניוטיס שצפוי לעזוב את הקבוצה וספק אם מחר הוא יקבל דקות בגביע הטוטו מול הפועל ירושלים.

לעומת יאניוטיס, המאמן פטריק ואן לוון צפוי להעלות מחר את מרבית השחקנים המחליפים ולא לסכן את שחקני ההרכב הראשון למשחק הגומלין מול קראגנדי ביום חמישי (החל מ-20:15 בשידור ישיר בספורט1). אופיר דוידזאדה וגיא מזרחי צפויים לפתוח כמגנים. עדן קארצב ועידו שחר אמורים לפתוח בקישור ובהתקפה רונן חנציס ואילון אלמוג אמורים לעלות באחד עשר.

הרכב משוער מכבי תל אביב: פרץ, מזרחי, פיבן, בלטקסה, דוידזאדה, קארצב, שחר, שמיר, חוזז, חנציס, אלמוג.

עדן שמיר
שמיר. אחרי השער בבכורה, אמור לפתוח לראשונה | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הפועל ירושלים: באצ'ו יערוך הופעת בכורה

בהפועל ירושלים שתגיע מחר שוב לבלומפילד אחרי שבשבוע שעבר פגשה שם את הפועל תל אביב והפסידה 2:1, ירצו לסיים בטעם מתוק את ההופעה המכובדת שלהם בגביע הטוטו בקיץ עם החזרה לליגת העל. הבלם הצ'כי אונדז'יי באצ'ו יערוך הופעת בכורה בקבוצה ועשוי אף לפתוח בהרכב כדי להתחיל להתרגל לשחק עם חבריו החדשים.

הרכב משוער הפועל ירושלים: אדבאיו, אגבדיש, מאיו, באצ'ו, ג'רסי, נאור, ברסקי, חדידה, סלמאן, מיזן, אגאדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי