ברק בכר: "הייתה פה הצגה טקטית של חבר'ה שלא שיחקו ביחד"

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם שחקניו | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה משחקני המשנה בניצחון על הפועל תל אביב: "הוכיחו שמגיע להם לשחק, זה מאוד מספק". על אירופה: "המטרה היא שלב הבתים, כל השאר לא מעניין"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

רגע לפני הגומלין בפלייאוף הקונפרנס ליג מול נפטצ'י באקו, מכבי חיפה עלתה הערב (ראשון) לגמר גביע הטוטו אחרי ניצחון דרמטי 0:2 על הפועל תל אביב. מוחמד אבו פאני (88) ודין דוד (90+2) כבשו לקראת הסיום, אחרי לחץ כבד של הירוקים על שערו של ארנסטס שטקוס המצוין, וקבעו מפגש עם הפועל באר שבע בגמר שייערך ב-21-23 בספטמבר.

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "צריך לפרגן לחבר'ה הצעירים ולמי שלא שיחק יותר מדי לאחרונה. היה פה הרכב שלא שיחק יחד יותר מדי והם נתנו הצגה טקטית. ראינו שיש פה חבר'ה שאפשר לסמוך עליהם. עלינו בשיא הרצינות, זה חצי גמר אצלנו בבית. אי אפשר להתעלם מזה שהיה משחק באירופה בחמישי, טיסה חזרה לארץ. זה לא פשוט. נעשה את הרוטציות גם בהמשך. יש פה שחקנים שהוכיחו שמגיע להם להיות פה בסגל ולשחק, וזה כיף. זה מאוד מספק".

על האתגר האירופי אמר: "בעונה שעברה היה לנו הרבה על הכתפיים ועשינו אליפות. גם עכשיו יש הרבה על הכתפיים ונצטרך להשלים את העבודה ולעלות לשלב הבתים. יש לנו מטרה להגיע לשלב הבתים וכל השאר פשוט לא מעניין".