הראשון של נמני: הפועל חדרה ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם קלמן שטורם | דני מרון

שער של קלמן שטורם (75) סידר לאסף נמני ניצחון ראשון כמאמן ראשי על חשבון האקס מנחם קורצקי בפתיחת משחקי גביע הטוטו

(גודל טקסט)

הפועל חדרה פתחה הערב (ראשון) את עונת 2022/23 בטעם טוב כשניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה במחזור הראשון של שלב הבתים בגביע הטוטו. שתי הקבוצות נראו מעט מבולבלות כיאה לשלב זה של העונה והתקשו לייצר מצבים ליד השערים. גם כשהצליחו השחקנים להגיע לרחבות, התקשו לשמור על ריכוז ולבצע את הפעולה הנכונה.

קלמן שטורם שקיבל את המקום בהרכב הגיע היטב לניסיון בעיטה של ליאב פרדה בדקה ה-75 והמשיך אותו פנימה. קרית שמונה, שנראתה די אנמית עד שלב זה החלה לשחק והגיע למצב טוב דקה לאחר מכן, כאשר מוחמד שכר פספס את המסגרת במעט. המחליף ניר דרורי סחט הצלה ראשונה במשחק מלבקוביץ' רק בעשר הדקות האחרונות והאורחת הצליחה לשמור על היתרון עד הסיום. אסף נמני עם ניצחון בכורה כמאמן ראשי, והוא השיג אותו על מי שעד לפני כחודשיים וחצי הוא שימש כעוזרו – מנחם קורצקי.

שחקן הפועל חדרה קלמן שטורם
כבש לזכות חדרה. שטורם | דני מרון

הרכבים

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, פיליפ איפולה, קלמן שטורם, מנשה זלקה, גלעד אברמוב, סמי בוראר, ליאב פרדה, סטיבן אלפרד.

עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, יואב הופמייסטר, אריאל שרצקי, רועי קהת, מוחמד שכר, ג'וזף אמבונג, איתמר שבירו.