מכבי פ"ת תשחק נגד אסטנה: "הגרלה לא קלה, נגיע מוכנים"

אבי לוזון
אבי לוזון | צילום: תומר חבז

אלופת ישראל לנוער תפגוש את אלופת קזחסטן בסיבוב המוקדמות הראשון, המנהל המקצועי אופיר לוזון סיפר לספורט1 בשיחה מז'נבה: "המסלול אינו פשוט בכלל, אבל נעשה את ההתאמות הנדרשות"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה הוגרלה היום (שלישי) מול קבוצת אסטנה, אלופת קזחסטן, אותה היא תפגוש בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, אליו העפילה לאחר שזכתה אשתקד באליפות ליגת העל לנוער.

פתח תקווה, שמאומנת על ידי תמיר ונאור לוזון, תתארח בקזחסטן במשחק החוץ, כאשר המנצחת תתמודד מול ראן הצרפתית או ברודריק הסרבית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של המפעל היוקרתי ביבשת.

"מדובר בהגרלה לא קלה מול קבוצה טובה שהיא אלופת קזחסטן, מדינה עם כסף גדול", סיפר המנהל המקצועי של מכבי פ"ת, אופיר לוזון, בשיחה עם ספורט1 מז'נבה. "המסלול בליגת האלופות לא קל ונשחק שם מיד אחרי החג. נעשה את ההתאמות הנדרשות ונגיע הכי מוכנים שאפשר כדי לייצג בכבוד את מכבי פ"ת ואת מדינת ישראל".

בקבוצה הבוגרת, השוער צחי גיגי, שהושעה בשבוע שעבר, חזר בתחילת השבוע לאימונים מלאים אך כרגע עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו שכן השוער מעוניין עדיין לעזוב את הקבוצה והבהיר זאת לראשי המועדון.

לאור העובדה שהקשר ארמנדו קופר לא צפוי לחזור לקבוצה, בפתח תקווה החלו לאחרונה לחפש שחקן זר נוסף לסגל, כאשר בקבוצה מתמקדים יותר בצירופו של חלוץ. 


עתידו אינו ברור. צחי גיגי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי